Programul se va adresa fanilor fotbalului si va continua linia campaniilor trecute prin care Sony Ericsson a oferit pasionatilor acces la sportul preferat.
"Suntem incantati ca anuntam demarea acestui program global de marketing in jurul UEFA Champions League . Folosind aplicatia GPS de pe telefoanele XPERIA pentru a imbunatati experienta fanilor este o parte importanta a proiectului. Aceasta initiativa duce mai departe traditia altor campanii internationale de sponsorizare ", a declarat Lennard Hoornik, Corporate Vice President si Head of Global Marketing, Sony Ericsson.
Scopul programului este sa ofere utilizatorilor cea mai buna experienta a fotbalului pe telefonul mobil si acces la meciurile din campionat, indiferent daca se afla pe stadion sau la o terasa cu prietenii, atata timp cat au telefonul Sony Ericsson la ei.
Aplicatia GPS, care se regaseste pe smartphone-urile Sony Ericsson, dar si o aplicatie noua, dezvoltata in parteneriat cu UEFA.com, le permit utilizatorilor sa se bucure de campionatul de fotbal oriunde se afla.