Potrivit cercetatorilor, persoanele care se incadreaza in categoria constructorilor de relatii "raspund la postarile altor persoane si utilizeaza caracteristicile suplimentare de pe Facebook, in primul rand in incercarea de a fortifica relatiile care exista dincolo de lumea virtuala", dezvaluie cercetatorul Tom Robinson. Acestia vad Facebookul ca pe o extensie a vietii reale.
Utilizatorii care isi tin la curent prietenii cu informatiile de interes nu impartasesc detalii despre ei insisi, ci "doresc sa informeze pe toata lumea despre ce ce intampla in presa sau in zona lor de domiciliu", sugereaza Robinson. Acestia folosesc alte modalitati pentru a pastra legatura cu familia si prietenii.
Cei care isi fac selfie-uri sunt cei care se promoveaza, posteaza poze, videoclipuri si mesaje nu pentru a construi relatii, ci pentru a atrage cat mai multe "like-uri" si cer atentie.
In schimb, observatorii folosesc reteaua de socializare pentru a vedea ce posteaza altii si ce interese au, pentru a afla noutatile din viata acestora, insa nu isi expun propria viata pe Facebook si nu pre interactioneaza in mediul virtual.
Sursa foto: Lifewire.com