Financiar

Carpatcement Holding lanseaza noul site corporate:www.heidelbergcement.ro

Carpatcement Holding lanseaza online , Selenis.

Noua platforma este organizata in cinci sectiuni si cuprinde informatii despre intreaga activitate a companiilor HeidelbergCement. La realizarea site-ului s-a tinut cont in principal de rapiditatea accesului la informatie. De asemenea Carpatcement a vrut sa demonstreze ca este o companie transparenta si a publicat informatii utile , insa care cu greu se pot gasi pe alte site-uri corporate romanesti.   

 Primele doua sectiuni ("Despre companie" si "Produse") sunt dedicate prezentarii grupului HeidelbergCement si a celor trei companii prin care isi desfasoara activitatea in Romania: Carpatcement, Carpat Beton si Carpat Agregate. In cadrul acestor sectiuni, sunt prezentate si informatii despre rezultatele financiare ale companiei. Jurnalistii si analistii economici isi pot forma de aici o imagine completa despre impactul activitatii Carpatcement asupra economiei romanesti. Tot o dovada de transparenta este si publicarea intregii echipe de conducere si a biografiilor managerilor.

Cea de-a treia sectiune ("Dezvoltare Durabila") este dedicata responsabilitatii sociale corporative, domeniu in care compania este implicata activ prin desfasurarea unor proiecte de protectia mediului, urbanism si arhitectura. Aici pot fi citite studii de caz ale proiectelor Carpatcement. De asemenea pot fi vazute parteneriatele facute pana acum de companie pentru a-si imbunatati impactul asupra societatii si a mediului.

Cea de-a patra sectiune este dedicata reprezentantilor presei si urmareste sa le simplifice acestora activitatea de cercetare. Printre altele, sectiunea le ofera acces la stirile de ultima ora, o arhiva de comunicate organizata intuitiv si o baza de imagini pe care le pot folosi pentru a-si ilustra articolele. Nu in ultimul rand, jurnalistii se pot abona pentru a fi anuntati in timp real de aparitia unei noi stiri pe site (prin email sau prin RSS). 

Ultima sectiune cuprinde date de contact pentru toate cele trei companii ale Grupului HeidelbergCement in Romania.

“Suntem constienti de importanta uriasa pe care o dezvolta treptat mediul online. Avem experienta de lucru cu platformele anterioare, de aceea consideram ca un site optimizat, in care informatiile sunt foarte bine organizate si structurate, updatate in mod continuu, dar si foarte accesibile tuturor publicurilor noastre, reprezinta cheia unui proces de comunicare eficient”, declara Bogdan Arnautu, Sef Departament Comunicare Carpatcement Holding.

www.heidelbergcement.ro a fost realizat de agentia de consultanta in comunicare online , Selenis. Despre acest proiect, Dragos Dehelean, directorul agentiei, afirma:

 

"Pentru crearea acestei platforme am avut in vedere cele mai recente studii cu privire la modul in care diversele categorii de public interactioneaza cu un site corporate. Am tinut cont atat de feedback-ul jurnalistilor care vor informatie sintetica si de impact, cat si de necesitatile utilizatorului simplu, care respinge limbajul de lemn de pe majoritatea site-urilor corporate din Romania."

www.heidelbergcement.ro este o platforma creata special pentru a imbunatati si inlesni comunicarea cu publicurile companiei: de la reprezentantii presei, autoritati, parteneri si clienti actuali sau potentiali, si pana la publicul larg.


Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro
  •   2008-04-01
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: 6 sfaturi pentru a depasi plafonarea la job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Rolul tatalului in stabilirea bugetului familiei

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare