Financiar

#seo #afacere #beneficii

Top 5 motive pentru care o afacere are numai beneficii daca se foloseste de SEO

Pentru a ramane competitive si relevante in segmentul de piata pe care functioneaza, companiile trebuie sa fie constiente de cele mai recente tendinte de marketing. Daca adaugam in ecuatie evolutia si influenta tehnologiei din epoca moderna, este clar faptul ca marketingul digital a devenit una dintre cele mai fiabile si mai eficiente modalitati de a ajunge la clientii vizati. Pentru a intelege de ce modurile prin care SEO joaca cel mai important rol in marketingul digital, este nevoie sa se cunoasca inainte de toate informatiile de baza.

Marketingul digital este un tip de strategie de marketing care utilizeaza in principal internetul pentru a face cunoscute brandurile consumatorilor. Tactica SEO, numita si optimizare seo sau optimizare pentru motoarele de cautare este una dintre cele mai bune tactici folosite in marketingul online. Termenul SEO poate suna prea tehnic pentru multi oameni, dar conceptul sau este de fapt destul de usor de inteles pentru a fi pus in practica in vederea de obtinerea unor rezultate care sa mareasca vanzarile si, implicit, profitul.

Oamenii au inceput sa se gandeasca la un lucru: intr-un mediu online in care multe alte companii ofera aceleasi produse sau servicii similare, cum se poate asigura cineva ca site-ul propriu este cel mai vizibil pentru clienti? Acesta este momentul unde intervine seopower.ro - puterea SEO. Daca este implementata corect, se poate mari semnificativ traficul facut de catre utilizatori, rata de conversie si rentabilitatea site-ului prin SEO, cea mai buna metoda de promovare online.

Pentru a intelege procedeul SEO chiar mai bine, este important sa se retina faptul ca exista doua metode care trebuie sa fie utilizate pentru a obtine avantajele dorite: optimizarea pe pagina (denumita on-page SEO) si optimizarea in afara paginii (off-page SEO).

1. Optimizare pe pagina/on-page SEO. Aceasta este prima tehnica care trebuie folosita pentru a creste vizibilitatea si traficul utilizatorilor. Se refera la toate masurile luate direct in cadrul site-ului pentru a-si imbunatati pozitia in clasamentul afisat de catre motoarele de cautare. Atat continutul, cat si codul sursa al unei pagini sunt factori care trebuie luati in considerare pentru a optimiza un site pornind de la aceasta metoda.

2. Optimizarea in afara paginii. Pe de alta parte, seo off-page se refera la toate masurile care sunt luate prin alte site-uri pentru a imbunatati pozitia in clasamentul de cautare a site-ului pentru care se doreste o promovare online cat mai eficienta. Cresterea numarului de linkuri catre el este un obiectiv principal in promovarea site-ului web, concentrandu-se pe cresterea autoritatii site-ului web pentru care se face SEO off-page, prin obtinerea de linkuri care vin din alte site-uri web.

Daca in optimizarea On-Page, procedurile sunt standard si limitate, in optimizarea off-page mereu exista ceva de facut. Linkurile din alte pagini sunt foarte importante si ele pot fi obtinute prin crearea si publicarea de advertoriale si comunicate de presa.

  • Advertorialele sunt materiale scrise care ofera informatii despre un anumit produs sau serviciu in forma unui articol.
  • Comunicatele de presa sunt articole care fac cunoscute in spatiul public unele evenimente sau pozitii oficiale sub forma unei stiri scurte, concentrate.

Atat comunicatele de presa cat si advertorialele sunt metode clasice prin care un site poate obtine linkurile de care are nevoie pentru o pozitionare mai buna in motoarele de cautare.

Cu cat mai multe linkuri externe exista, cu atat mai mult cresc sansele ca site-ul catre care duc sa apara in topul rezultatelor motoarelor de cautare.

Beneficiile incontestabile ale unei afaceri care foloseste de SEO ca strategie de baza in marketingul digital

Dupa cum s-a inteles deja, o promovare online de calitate are a baza optimizarea site-ului in sine si obtinerea de linkuri prin crearea de materiale scrise de calitate: comunicate de presa si advertoriale pe bloguri bine scrise. Mai jos se gasesc cateva dintre cele mai importante motive pentru care procedeul SEO este crucial in marketingul digital.

1. Creste traficul. Pozitiile de top in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare reprezinta o proprietate imobiliara de baza. Un site aflat in fruntea clasamentului genereaza cele mai multe afisari si clicuri, ceea ce duce la cresterea numarului de vizitatori ai site-ului web si, in cele din urma, la mai multe conversii.

2. ROI (Return of investment) SEO ofera posibilitatea de a urmari si de a cuantifica rezultatele, ceea ce permite observarea eforturilor depuse in segmentul de marketing digital si daca este nevoie, sa se faca orice tip de ajustari necesare. O agentie de SEO poate urmari de la ce trasee folosesc utilizatorii, pana la cuvintele cheie care au fost folosite pentru a face o cautare inainte de a fi facuta o achizitie efectiva. Aceste informatii sunt de mare ajutor in rentabilizarea investitiei in SEO in comparatie cu alte investitii facute in eforturile de promovare a unei afaceri.

3. Eficientizarea costurilor. Comparativ cu metodele traditionale de marketing, SEO este mult mai rentabil pentru ca in aceste mod se vizeaza in mod special publicul care cauta in mod activ online produsul sau serviciul oferit.. Cu cat sunt mai bine este definit profilul consumatorilor tinta, cu atat este mai probabil sa se realizeze o campanie de marketing de succes la costuri minime.

4. Cresterea gradului de utilizare a site-ului. SEO face ca un site sa fie mai usor de gasit de motoarele de cautare si sa fie mai usor de navigat pentru utilizatori, pentru ca implica aranjarea linkurilor si a arhitecturii site-ului, ceea ce il face mai usor de utilizat. Acest lucru simplifica procesul de cautare a informatiilor pe pagina web simultan cu facilitarea accesului motoarelor de cautare pentru a-l pozitiona in topul paganilor relevante.

5. Cresterea gradului de cunoastere a marcii - Brand Awareness. Aducerea unui site web pe primele pozitii in paginile cu rezultate ale motorului de cautare inseamna ca cel dintai va avea in cele din urma un numar mare de afisari (sau vizualizari). Iar cu cat un site este mai vizibil, cu atat este mai mare gradul de constientizare a businessului respectiv. Faptul ca se va afla in partea superioara a paganilor motorului de cautare pentru cuvintele cheie definitorii profilului este un fapt care va permite utilizatorilor sa asocieze acel brand cu acele cuvinte cheie folosite cand au ajuns la el, contribuind astfel activ la increderea pe care publicul tinta o va avea in brand.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea