Stiinta & Tehnologie

Volvo vrea clienti mai tineri

Marc
a suedeza Volvo a suferit in ultimele decenii in uram faptului ca imaginea de marca Volvo reprezenta un segment de piata care are o varsta acasa .ro/medie" title="medie">medie de 30 de ani. Aceasta se traduce prin faptul ca masinile Volvo erau cumparat doar de catre persoane de varsta a doua, persoane calculate care doreau mai presus de orice ca masina lor sa le ofere un nivel de siguranta foarte ridicat. Pentru a contracara acest trend demografic Volvo a lansat gama S40 si V50 care se adreseaza unui segment de cumparatori mai tineri. Modelul care a scazut cel mai mult varsta medie a cumparatorului de Volvo a fost compacta C30, masina adresata in principal tinerilor. Viitoarea gama de automobile Volvo mizeaza pe o intinerire a clientilor, modele precum V70 si XC70 adresanduse unui client mai dinamic care doreste pe langa atributele arhicunoscute pentru un Volvo (siguranta si fiabiliate) si de o latura mai cutezatoare. Designul noilor masini va fi unul mai nonconformist fata de ceea ce a insemnat Volvo pana in prezent. Tot pentru a sensibiliza un segment de cleinti care doresc ca masina sa fie si foarte performanta,Volvo ofera pachetul R Design si nu in ultimul rand modelel sport T5. Cu puteri de peste 220 CP acesta sunt capabile sa dea senzatii tari indiferent de rgimul de utilizare. Urmatoarul model Volvo se numeste XC6 si reprezinta atacarea segmentului SUV compact. Aici Volvo va intalnii concurenta reprezentata din BMW X3, Land Rover Freelander, Honda CR-V sau pe viitorul Mercedes MLK.
  •   2007-07-10
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului