Hyundai Motor Company, cel mai mare producator auto din Coreea de Sud, a comercializat in prima jumatate a anului 1.764.254 de unitati (pe piata interna si de export: 855.140 de unitati, fabricate in afara tarii: 909.114 unitati) la nivel mondial, Hyundai marcand astfel o crestere de 27 de procente fata de anul anterior si sustinand tendinta de crestere prin concentrarea pe managementul calitatii si pe administrare la nivel global.
Profitul net a depasit dublul valorii de anul trecut, atingand 2,52 trilioane de woni in prima jumatate a anului, fata de 1,04 trilioane de woni obtinuti in anul anterior, si s-a datorat cererii intense inregistrate de pe pietele straine, gamei de produse imbunatatite si castigurilor de capital obtinute prin filialele straine. Vanzarile au crescut cu 27, 4 procente , la 18 trilioane de woni, fata de 14,1 trilioane de woni obtinuti anul trecut, in timp de profitul din operatiuni a crescut cu 93,1 procente, la 1,57 trilioane de woni. (Rata de schimb:100 de woni = 0.2745 RON)
Hyundai a consemnat rezultate pozitive datorita pietei sale de desfacere pe care opereaza si portofoliului de produse diversificate. Pentru a-si asigura profitabilitatea, Hyundai isi va consolida vanzarile pentru noul model Sonata si ix35 si va lansa cateva modele noi in a doua jumatate a anului, incepand cu noul Hyundai Avante care va debuta pe piata coreeana. Cererea pe pietele mature precum S.U.A. a contribuit, de asemenea, la cifra de vanzari atinsa in primul semestru, in timp ce cererea continua de pe pietele emergente a sporit suplimentar vanzarile.
Cititi mai multe pe Auto.ro