Recomandarea saptamanii

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3

Castiga accesorii personalizate Men In Black 3
"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.

Vremea in Bucuresti

23° C

Min.:20° C

Max.:23° C

partial innorat

Consumul de cafea si ceai reduce riscul aparitiei cancerului renal

Categorii: Social
Marime text Minus_h Plus_h  
ceai
Persoanele care beau cafea si ceai in mod regulat trebuie sa stie ca astfel isi micsoreaza riscul de a face cancer de rinichi , au anuntat cercetatorii de la Scoala de Medicina Harvard din Boston, SUA. Acest anunt vine dupa ce s-au studiat cu atentie 13 cercetari realizate in anii trecuti. Astfel s-a observat ca ceaiul si cafeaua protejeaza impotriva cancerului de rinichi, in timp ce laptele, sucurile acidulate si cele naturale nu au nici un efect. De-a lungul cercetarilor, s-a observat ca cei care beau doua sau trei cesti de cafea pe zi sunt cu 16% mai putin expusi la a dezvolta cancer renal. In acelasi timp, cei care beau doar o cana de ceai pe zi sunt cu 15% mai protejati in fata cancerului decat cei care nu beau deloc. Desi nu se poate demonstra concret ca aceste bauturi scad riscul aparitiei cancerului, exista anumite motive care sa sustina acest efect. De exemplu, cafeaua si ceaiul maresc sensibilitatea corpului la insulina (hormonul care controleaza nivelul de sange din organism), iar oamenii de stiinta cred ca odata cu timpul, nivelul de insulina din corp influenteaza gradul de risc al aparitiei cancerului de rinichi. La aceste studii au participat mai mult de jumatate de milion de femei si aproximativ 250 de mii de barbati. Fiecare studiu a adunat date despre dieta participantilor, care au fost tinuti sub observatie intre sapte si 20 de ani. Consumul de cafea si ceai a fost legat de un risc mai mic de a dezvolta cancer de rinichi chiar si dupa ce au fost eliminati anumiti factori care maresc incidenta acestei afectiuni. Astfel de factori sunt obezitatea, fumatul sau hipertensiunea arteriala. Totusi, pentru a se intelege exact cum se face ca aceste doua bauturi micsoreaza riscul aparitiei cancerului de rinichi cercetarile trebuie aprofundate. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
Autor:
Sursa: Gandul
Data: 2008-01-07
Print_icon Email_icon   Facebook_icon   Twitter_icon   Delicious_icon   Ym_icon  
Voteaza: 
Lloop-icon Vizualizari: 344 Lstar-icon Rating: 0
Adauga comentariul tau la articolul "Consumul de cafea si ceai reduce riscul aparitiei cancerului renal"
Sau
Logeaza-te pe facebook pentru a posta comentariul
Va rugam completati E-mail valid.
Va rugam completati Nume.
Va rugam completati E-mail valid.
Reset
Cei care au citit "Consumul de cafea si ceai reduce riscul..." au citit si :
Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

Bacalaureat 2012: Incep inscrierile

In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Plimbari gratuite pe lacul Herastrau, luni si marti

Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »
Statuie  reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

Statuie reprezentativa pentru barbatii romani, cu ocazia Zilei Barbatului

In parcul "Lumea Copiilor" din Bucuresti, chiar de Ziua Barbatului (5 mai), ar putea fi ridicata o statuie citeste mai departe »
Ce se intampla acum pe site
Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator
anonim a comentat la articolul Angajatii ar putea merge in vacanta de Paste cu tichete de vacanta de la angajator

acum 35 minute, 48 secunde

Statistica: Peste 3,5 milioane de romani au parasit tara in ultimii 40 de ani
Anca a comentat la articolul Statistica: Peste 3,5 milioane de romani au parasit tara in ultimii 40 de ani

acum 2 ore, 5 minute, 2 secunde

Cum sa il determini pe sef sa te placa
anonim a comentat la articolul Cum sa il determini pe sef sa te placa

acum 3 ore, 17 minute, 8 secunde