"Barbatii in negru" revin pe marile ecrane. In "Men In Black 3", agentii J(Will Smith) si K (Tommy Lee Jones) se intorc in timp. Mergi sa vezi filmul din 25 mai si inscrie-te la concurs. Poti castiga.
Pacientii tratati de cancer la colon a caror alimentatie este bogata in carne si grasimi prezinta de trei ori mai multe riscuri de recidiva fata de cei a caror alimentatie este bogata in fructe, legume si peste, potrivit unui studiu al cercetatorilor de la Institutul de oncologie Dana-Farber din Boston. Timp de cinci ani, la studiu au participat 1.000 de bolnavi de cancer la colon in stadiul al treilea, cand tumoarea este deja extinsa la sistemul limfatic. Medicii au identificat doua mari tipuri de regim alimentar urmate de bolnavi: dieta occidentala, bogata in carne rosie, grasimi, cereale rafinate si dulciuri, si dieta mediteraneana, bogata in peste, carne de pui, legume si fructe. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate al portalului Acasa.ro ca sa afli cum sa ai o viata sanatoasa.
Pentru a fi la curent cu cele mai noi si importante stiri ale zilei, aboneaza-te la
Newsletterul sectiunii STIRI
In intervalul luni, 28 mai - miercuri, 30 mai absolventii claselor a XII-a se pot inscrie la prima sesiune de bacalaureat din acest an. citeste mai departe »
Cele doua zile libere de luni, 30 aprilie, si marti, 1 mai, vor putea fi petrecute si in parcul Herastrau din Bucuresti, la o plimbare gratuita cu vaporasele. Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) pune la dispozitie 5 vaporase cu o capacitate totala de 430 locuri. citeste mai departe »