Financiar

#online #matrimoniale #industrie #utilizatori

Matrimonialele pe internet, o industrie de cateva sute de mii de utilizatori si doua milioane de euro

Piata de online dating din Romania se ridica la doua milioane de euro pe an, potrivit participantilor la dezbaterea "Online Dating. Cum sa faci bani din sentimentele oamenilor?", desfasurata in cadrul RoNewMedia 3.0. Valoarea aceleiasi piete din Marea Britanie se ridica la 100 de milioane de euro pe an, in conditiile in care populatia din aceasta tara este 58 de milioane de locuitori. Site-urile de online dating din Romania au cunoscut in ultimii ani cresteri spectaculoase, multe dintre acestea ajungand in prezent la doar cateva sute de mii de utilizatori care si-au facut conturi pe site-urile de profil. O crestere a eficientei acestei piete ar presupune schimbarea domeniilor siteurilor din .ro in .com, dupa cum a recomandat Dan Boabes, director general Simplus.


Social networking pe intelesul tuturor

Calin Fusu vorbeste despre piata de dating online din Romania"Primul lucru pe care-l faci este sa-ti creezi o identitate, un brand. Apoi incepi sa cauti alte persoane. Vezi cine este celalalt, ce scoala a facut, ce interese are. Urmatorul pas este sa-ti cauti prieteni. Asta se poate face dupa sex, locatie, studii, ocupatie, orice criterii. Rezultatul este ca-ti aduni o tona de prieteni", a explicat Calin Fusu, managerul de la Neogen, cum functioneaza sistemele retelele sociale de dating ( matrimoniale - n.r.) online.

"Ce face un brand? Isi construieste un profil, poate sa-si faca un grup de discutii, sa-si prezinte produsele. Poti sa stai live sa discuti cu utilizatorii pe site, asa cum face Orange. Mie mi se pare un mare curaj sa faci asta. Construirea increderii in branduri dureaza. Ele sunt ca niste persoane si ele trebuie sa comunice ca niste persoane. La online dating taxezi comunicarea intre prieteni, la social networking o generezi. La dating cumperi trafic, la social networking creezi trafic prin utilizatori" a mai apreciat Fusu.

Problemele cu care se confrunta retelele de online dating

Principalele probleme cu care se confrunta retelele de dating, asa cum le vede Dan Boabes, sunt lipsa increderii in profile, lipsa increderii in sistemele de plata, disproportiile mari intre numarul utilizatorilor de sex feminin si cei de sex masculin si neincrederea in modul de tratare a datelor personale.

"Sa discutam despre probleme. Cea clasica e increderea in profile. Daca vad o fata simpatica, nu cred neaparat ca e chiar poza ei originala. Alta problema este cea financiara. Daca ma pun sa platesc, ce primesc? Exista si probleme organizatorice, precum relevanta si vechimea profilelor, existenta unor informatii relevante. Cum am rezolvat noi problema increderii? Am realizat profile filmate, videouri inserate in profilele de pe site. Totodata, am inserat posibilitati de comunicare off-online - voce. Da, pot sa aud ce voce are celalalt. Avem modalitati de localizare a celuilalt, pot sa vad in ce oras este celalat cu adevarat" spune Boabes.

 ( citeste continuarea in NewsChannel.ro )

  •   2009-06-18
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Sfatul expertului

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Rolul tatalului in stabilirea bugetului familiei

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare