1. Mergi la munca putin mai devreme decat programul stabilit pentru a avea timp sa iti faci un plan si sa iti pui in ordine sarcinile.
2. Asculta un audiobook, muzica inspirationala sau o emisiune la radio care te binedispune.
3. Evita sa verifici non-stop emailurile. Concentreaza-te pe sarcinile pe care le ai de indeplinit si doar de doua, trei ori pe zi verifica posta electronica.
4. Ia cate o pauza cel putin o data la doua ore pentru a te putea remonta si a reusi sa te concentrezi din nou asupra a ceea ce ai de facut.
5. Munceste fara sa te stresezi. Daca te grabesti, risti sa faci lucrurile prost si sa fii admonestat.
6. Incarca-te cu emotii pozitive, glumeste cu colegii si bucura-te de viata.
7. Nu te teme sa ceri ajutorul atunci cand nu te descurci. E mai bine decat sa te blochezi pe sarcini care te depasesc.
8. Fii deschis la schimbari. Invata sa te adaptezi si sa evoluezi odata cu intreaga echipa.
Sursa foto: stonebridgeoffices.co.uk