Cariera

#trenduri pr #marketing online #pr

Trenduri in PR in 2017 pentru marketing online

In online totul depinde de calitatea continutului. Indiferent ca vorbim de platformele social media, site-uri ori blog-uri calitatea continutului este ceea ce promoveaza un site si il ridica odata in paginile Google, odata in ochii publicului nostru tinta.

In fapt, calitatea continutului reprezinta in ochii userului un motiv de incredere. Aproape 20% din increderea pe care o acorda un client unui site tine de continutul sau: corectitudinea exprimarii, exprimarea colocviala, clara si concisa. Tocmai de aceea una dintre cele mai bune strategii de marketing online, mai ales in cazul magazinelor online, este sa ai un blog relevant pentru magazinul tau.

  • Un blog iti permite sa vorbesti pe larg despre produsele tale. Fie ca vorbesti despre materiale, despre importanta calitatii lor, fie ca vorbesti despre ce aduc in plus calitatativ produsele tale fata de ce este pe piata, o pagina dedicata continutului de acest fel este un plus in ochii clientilor tai. Te pozitionezi ca un antreprenor deschis catre educarea publicului, iar oamenii care isi doresc sa colaboreze cu tine inteleg mult mai bine ceea ce le oferi.
  • Te ajuta la seo (search engine optimization). Seo-ul iti ajuta potentialii client sa te gaseasca mai usor. Asadar, te poti folosi de plugin-urile de wordpress care te ajuta sa faci seo, de densitatea cuvintelor pentru paginile din site si asa mai departe, pentru a ajunge pe prima pagina din Google. Insa pentru a ajunge la acest rezultat Google-ul trebuie sa considere ca site-ul tau ofera informatii utile, iar cuvintele cheie pe care le ai in site sunt relevante cu continutul tau. Asadar, trebuie sa faci continut relevant atat pentru Google, cat si pentru clientii tai.
  • Blog-ul poate sa sparga asa numita bariera a increderii. Daca vorbim despre PR in 2017, despre crearea unui brend solid si castigarea increderii atunci vorbim despre continut orientat catre publicul tinta si experiente la prima mana. Omanii se incred mai usor in oameni, asadar nu ezita sa inviti co-autori sa scrie pe blog-ul tau sau diversi oameni din spatiul online sa scrie despre site-ul tau.

Insa pentru a stii exact ce merge pe piata si ce vor userii tai trebuie sa folosesti instrumentele puse la dispozitie de platformele social media si google pentru a analiza ce a avut mai mult lipici la public. Iar pentru a putea sa fii mereu in trendurile pietei trebuie sa incerci pe cat posibil sa participi la conferinte si sa fii cu un ochi pe ce publica site-urile de specialitate in piata de business, ca Portal Management in Romania, pentru a te asigura ca esti mereu la zi cu informatia.

  •   2017-05-26
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu: Cum sa-l inveti pe copilul tau valoarea banilor

Expertul Acasa.ro, Cosmina Marinescu, consilier financiar

Pune o intrebare


Citeste pe Romaniatv

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Vehiculele electrice vor reduce poluarea cu peste 20%

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii