Cariera

#intalnire de afaceri #consolidare imagine #captare atentie

5 secunde pentru captarea atentiei, ani pentru consolidarea imaginii

Ai 5 secunde pentru a capta atentia unui potential client si ani intregi de munca pentru a il fideliza. Cel mai important lucru in lumea de business este increderea pe care o acorda clientii brandului tau. Intr-adevar, cel mai complicat lucru este sa castigi clienti noi, spargand bariera de scepticism si neincredere pe care o au oamenii intr-o doza mai mare sau mai mica, in timp ce reusesti sa ii multumesti sa mentii interesul clientilor familiarizati cu brand-ul tau.

Cele mai relevante lucruri: calitatea produselor si serviciilor tale, ofertele pe care le poti oferi, dar si mai important ceea ce comunici publicului tau. Promovarea pare adesea utila doar la inceputul unei afaceri sau a unei game de produse, dar oamenii trebuie informati constant de ceea ce oferi tu pentru a se obisnui cu afacerea ta.

Cu siguranta, cand ne gandim la campanii de promovare, ne gandim la anunturile seductive, care vorbesc despre promotiile firmelor mari, despre produsele glamor din Zara sau lansarile de colectie Chanell, insa acest lucru nu este neaparat adevarat.

Promovarea este un proces constant. Cand postezi pe social media un video in care vorbesti despre afacerea ta sau prezinti ce se intampla in spatele culiselor, cand departamentul de relatii clienti iti trimite constant feedback preluat de la clienti si tu iti optimizezi produsele si serviciile in acord cu feedback-ul tot promovare se numeste.

Clientii multumiti, clientii care simt ca iau contact cu oameni reali si a caror probleme cu produsele, serviciile sau ale caror nemultumiri sunt rezolvate, devin mai devreme sau mai tarziu amabasadorii brand-ului tau.

Cele mai mici lucruri pe care compania ta le face inseamna autopromovare. Partea neplacuta? Uneori este posibil ca ceea ce faci sa nu fie interpretat corect, campaniile tale sa nu fie optimizate bine si atunci sa nu isi atinga niciodata publicul real sau o greseala minora sa omoare o reputatie cladita si castigate in ani de truda.

Chiar si cele mai mari companii au avut probleme in materie de reclama, scandaluri duse prin tribunal (Apple vs Samsung) insa au stiut fie sa intoarca situatia in avantajul lor, fie cand a fost cazul de scuze publice ori de un rebranding.

Insa atunci cand esti la inceput, aceste lucruri par complicate. Tocmai de aceea, la inceput ar trebui sa apelezi la profesionisti dedicati cum ar fi cei de la The Markers.

Advertorial

  •   2017-05-25
  •  
  •   comentarii

Articol scris de

Acasa.ro

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Sfatul expertului


Citeste pe Romaniatv

Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: 6 sfaturi pentru a depasi plafonarea la job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Afla mai multe detalii