Cariera

#viziunea #succes #mediu online

Agentia Fortin - Viziunea, misiunea si valorile succesului in mediul online! Cum iti transformi viziunea in succes?

Dupa cum bine stim, orice antreprenor de succes a avut o viziune, dar mai stim si ca multe companii, in ciuda viziunii, se gasesc in situatia in care nu isi pot asigura reusita, nu isi pot conduce misiunea organizationala pe baza propriilor valori.

Agentia Fortin vine in sprijinul tau cu un nou concept ce iti va da incredere in viziunea ta. Acest concept se poate aplica foarte usor, in toate domeniile de activitate.

Cerere si oferta

Nevoia clientilor tai reprezinta punctul de plecare in orice afacere.

Daca esti antreprenor, sau iti doresti sa ai propria ta afacere, sa fii un manager conform principiilor tale, fara sa dai socoteala nimanui, atunci acest articol este pentru tine.

Regula dupa care se ghideaza toate domeniile ce au la baza vanzarea de produse sau servicii este "cerere si oferta". Pentru a putea deservi cererea cu oferta noastra, trebuie sa dezvoltam un principiu dupa care ne putem ghida. Acest principiu presupune empatie cu privire la consumatorii nostri.

Prima cerinta pe care viitorii tai clienti o intrebuinteaza brand-ului tau este vizibilitatea. Stutiile arata ca 80% dintre consumatori sunt reticienti sa apeleze la un produs ce nu le-a fost prezentat in prealabil sau de care nu ar fi auzit.

Sa ne imaginam ca un prieten de-ai tai si-a cumparat o masina; ai sa observi ca imediat cum ai procesat informatia, acea marca de masina incepe sa fie mult mai vizibila pentru tine in viata de zi cu zi, in trafic sau in parcarea de la supermarket.

Dar daca vei observa o masina de aceeasi marca, dar si cu aceeasi culoare ca si cea a prietenului tau, atunci vei acorda mai multa atentie acelui automobil. Cu cat stii mai multe detalii despre un anumit produs, cu atat mai mult esti atent la existenta sa.

Modul in care intelegi nevoia clientilor tai reprezinta un punct de plecare in orice afacere, astfel, poti aplica o strategie ce vizeaza constinetizarea existentei produsului tau de catre consumatori.

Ofera si vei putea cere

Intre furnizor si consumator existe o legatura de recunoastere prin actiuni de marketing.

Calitatea produselor tale nu este singurul lucru pe care trebuie sa te bazezi atunci cand incepi un business; este necesar sa dai clientilor tau mai multe motive pentru a cumpara produsele tale.

Modalitatea prin care informatia despre produsul tau este expusa publicului trebuie sa trezeasca un sentiment de curiozitate si pentru cele mai sceptice persoane. Pentru o astfel de reactie, este necesara o campanie de promovare a brandului tau prin dezvoltarea unei identitati, cum ar fi un website de prezentare si prezenta mass media pentru comunicare cu publicul.

Produsele tale necesita o campanie de informare a pietei prin accesarea de spatii online, cum ar fi publicatii media specializate, comunicare social media, relatii publice, servicii de optimizare SEO si Google AdWords.

Investind in imaginea ta, creezi o relatie puternica si de lunga durata cu clientii tai. Un consumator multumit de ceea ce ii oferi, de calitatea informatiilor despre serviciile pe care le promovezi, va fi mult mai receptiv in momentul in care vei cere sa fii rasplatit pentru produsul tau.

Agentia Fortin iti pune la dispozitie cele mai complexe unelte de accesare a spatiului online ce deservesc domeniului de activitiate al propriului brand.

Pentru mai multe informatii despre cum te putem ajuta sa devii o entitate in mediul online si cum iti poti implementa viziunea, acceseaza fortin.agency. Noi te vom ajuta sa atingi notorietatea in mediul online.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea