Stiri bizare

#boala capuse # studiu capuse # capuse fata #cum scapi de capuse

Socant! Doua specii de capuse traiesc pe fata noastra!

Oamenii sunt gazde pentru doua specii de capuse microscopice - Demodex folliculorum si Demodex brevis, arata un studiu recent publicat in presa britanica.

În trecut, cercetătorii credeau că aceste microorganisme, care fac parte din familia acarienilor, colonizau feţele a peste 85% din totalul oamenilor de pe Terra, relateaza Daily Mail, citat de Mediafax. În testele ADN realizate pe 29 de persoane, 100% dintre aceşti voluntari în vârstă de 18 ani s-au dovedit a fi purtători de căpuşe Demodex.

O serie de teste ulterioare, realizate pe alţi voluntari, au furnizat acelaşi procent de 100% referitor la prezenţa căpuşelor pe feţele persoanelor monitorizate. Oamenii de ştiinţă nu ştiu deocamdată în ce fel aceste căpuşe se răspândesc în rândul oamenilor. Una dintre teorii afirmă că microorganismele sunt transmise de la mame la bebeluşii lor prin intermediul alăptării.

Persoanele tinere sunt cel mai puţin expuse în faţa riscului de contaminare cu căpuşe Demodex. În schimb, acestea au fost găsite pe aproape toate cadavrele studiate. Căpuşele microscopice se deplasează cel mai probabil pe feţele oamenilor în timpul nopţii.

Articole din stiri-bizare