A filmat si a pozat pret de cateva ore pentru doua reclame si a castigat nu mai putin de 3 milioane de euro. Nu e vreun fotomodel renumit, ci o pisica. Ei bine, dar nu orice maidaneza, ci insasi pufoasa birmaneza a lui Karl Lagerfeld, directorul de creatie al Casei Chanel.
Choupette pe numele sau a filmat pentru un spot publicitar al firmei de cosmetice Shu Uemura si a fost protagonista unui pictorial pentru calendarul de masini Vauxhall Corsa.
Foto: Facebook/media.opel.com
Ce treaba au fardurile si masinile cu pisica? Niciuna, dar cand stapanul sau este excentricul designer ce mai conteaza!
Cele trei milioane de euro care i-au intrat in conturi lui Lagerfeld cresc putin mostenirea de 120 de milioane de euro pe care tot Choupette o va "incasa", potrivit testamentului, in cazul in care designerul se prapadeste mai repede. Dar cum pisicile au noua vieti, e clar ca Choupette va deveni cea mai bogata pisica din lume.
Foto: graziadaily.com/ Facebook.com/MademoiselleChoupetteLagerfeld
Si atat de mult o iubeste celebrul designer pe Choupette, incat in urma cu trei ani a anuntat ca, daca legislatia i-ar permite, s-ar si casatori cu ea. Insa cum n-o poate face, ii asigura felinei o viata ca in Rai. Karl Lagerfeld a angajat doua persoane care sa o ingrijeasca, iar cand calatoreste cu avionul primeste bilet numai la clasa intai.
Foto: subscribe.ru