Se pare ca aparitia pe piata a vehiculului va fi precedata de un vot public asupra formei finale a acestuia, dupa cum sugereaza Walter de’Silva, seful designului de la Volkswagen. Ceva in genul dezbaterii deschise de Volkswagen asupra numelui de Tiguan.
Pe de alta parte, cartul poate fi doar un concept pe care Volkswagen il produce cu scopul de a studia si testa linii noi de design (Eco Racer 2005). Se speculeaza ca masina poate imparti platforma cu “posibilul” Audi R4, un R8 entry-level . Grupul Volkswagen va avea in acest fel doua modele pentru aceeasi platforma, iar costurile de dezvoltare vor fi impartite.
Pentru aceasta platforma sunt sinergii si dinspre Porsche – companie care detine 30 de procente din Grupul Volkswagen – care si-a propus un refresh pentru modelul sau 914 din anii 70. Cartul Volkswagen este gandit cu tractiune pe puntea spate si cu propulsoare TSI sau TFSI de 2.0 litri.
Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la Newsletterul Masini.acasa.ro