Stiinta & Tehnologie

#voipnow #comunicare #cloud

VoipNow, pentru comunicarea de tip Cloud

Suitei software VoipNow , destinata comunicatiilor prin intermediul infrastructurilor cloud, a ajuns la versiunea 2.5, venind cu peste 30 de functii noi care vor oferi servicii optime prin intermediul infrastructurii cloud.

VoipNow este o suita software care simplifica implementarea serviciilor de Comunicatii Unificate intr-o infrastructura de tip cloud. Gama cuprinde aplicatiile Professional, Automation si Core, trei componente independente cu ajutorul carora furnizorii de servicii pot implementa si comercializa un portofoliu larg de servicii de comunicatii IP.

Serviciul CallAPI, disponibil incepand cu noua versiune, faciliteaza integrarea cu alte aplicatii software, acestea putand astfel sa acceseze functii de telefonie. CallAPI este un serviciu cloud web care permite initierea, preluarea, punerea in asteptare, parcarea si continuarea apelurilor, initierea conferintelor telefonice, inregistrarea convorbirilor si multe alte functii.

Totodata, dezvoltatorii vor putea folosi serviciul pentru a controla in timp real din cadrul altor aplicatii software meniurile vocale interactive (IVR) care ruleaza pe VoipNow. Utilizatorii finali pot folosi CallAPI pentru a conecta sistemul de telefonie cu solutiile de business precum CRM-urile, comertul electronic, suportul pentru clienti etc. CallAPI suporta autentificarea de tip OAuth pentru conectarea securizata a aplicatiilor externe la VoipNow.

O alta facilitate majora introdusa in versiunea 2.5, autentificarea openid, le permite utilizatorilor sa lege contul lor VoipNow cu un serviciu OpenID, cum ar fi cel oferit de catre Google, Yahoo, WordPress, Livejournal etc. Astfel, clientii se pot autentifica in sistem pe baza unui set unic de credentiale. Furnizorii de servicii pot implementa standardul OpenID in cadrul propriilor infrastructuri, simplificand accesul clientilor la servicii.

VoipNow 2.5 beneficiaza de o arie noua de statistici pentru apeluri, care raporteaza informatiile despre parametrii importanti ai sistemului de telefonie, precum ASR, www .acasa.ro/acd" title="acd">ACD , cauzele esuarii apelurilor etc. Aceasta ajuta la depanare si ofera rapid o perspectiva asupra activitatii sistemului.

Teleconferintele au devenit si ele mai accesibile utilizatorilor finali, iar modulul de call-center beneficiaza de avantajele oferite de administrarea in browser. O alta imbunatatire a acestui modul o reprezinta posibilitatea de pastra avantajele oferite de VoIP si pentru agentii care folosesc terminalele telefonice traditionale, din retelele publice de telefonie.

Clientii existenti isi pot actualiza gratuit sistemul VoipNow intr-un proces care dureaza cateva minute. Noua versiune este disponibila si sub forma de imagine ISO si template pentru sistemele virtualizate VMware, Parallels Virtuozzo si Amazon Cloud.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea