Principalul model care a contribuit la volumul de vanzari ridicat din luna iulie este Mazda3 cu 66 de unitati comercializate. Acesta este urmat de modelul de clasa B - Mazda2 cu 55 de unitati, de Mazda6 cu 40 de unitati si de SUV-ul crossover CX-7 cu 32 de unitati.
Obiectivele Mazda in Romania sunt de a sustine trendul crescator impus, atingând astfel 5.000 de unitati vandute in 2010, echivalentul unei cote de piata de 2% (piata vehiculelor de import).
Mazda va continua sa investeasca si in serviciile acordate clientilor. Obiectivul companiei este de a creste numarul de puncte de vanzare Mazda, de la 15 in prezent la 25 de unitati in 2010. Se doreste obtinerea unei arii de acoperire geografica cat mai mare, astfel incat modelele Mazda sa fie cat mai accesibile potentialilor clienti.
Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la Newsletterul Masini.acasa.ro