Stiinta & Tehnologie

Test cu Logan break

Asteptarea s-a terminat. Logan MCV a fost lansat ieri pe soselele patriei. In Transilvania. La fix. Acolo toata lumea se misca mai incet. Ca si breakul. Si pentru ca se incadra atat de bine in peisaj, firesc ar fi fost sa se si piarda pe-acolo. Sa treaca neobservat. Nicio sansa insa. Lumea il remarca. Intoarce capul. Prietenii isi fac atenti prietenii. Se zambeste fara urma de malitie, iar degetele mari se ridica admirativ. Ce bine a prins Loganul la romani! E chiar amuzant. E ca si cand te-ai afla in cea mai tare masina de pe sosea. Suficient de impresionanta incat sa declanseze o unda de simpatie, indeajuns de fireasca pentru a nu starni resentimente inutile. Ca intr-o masina sport , dar care nu e si decapotabila . Mai putin cooperant in viraje Evident, Loganul MCV nu poate fi suspectat nicio clipa ca ar avea ceva in comun cu sprinteneala sau supletea unui bolid. Nici nu si-a propus vreodata asta, de vreme ce si-a permis sa semene atat de mult cu o utilitara si sa ofere pana la sapte locuri. Din cauza inaltimii si a ampatamentului mai mari decat ale berlinei, dar mai cu seama a celor aproximativ 200 de kilograme in plus , ramane aproape fara zvac si devine mai putin cooperant in viraje. Mult-comentatul motor pe benzina de 1.6 litri cu 16 valve, care, gratie celor 105 cai-putere, a oferit o proba de viata recent lansatei variante Prestige, maraie indaratnic sub capota MCV-ului, semnaland limpede ca ar vrea sa o lasi mai moale. Destul de neplacut, mai ales ca acesta este cel mai puternic propulsor dintr-o lista care mai cuprinde doua unitati pe benzina (1.4 l - 75 CP si 1.6 l - 90 CP) si un diesel de 1.5 litri si 70 CP. Cititi continuarea in Evenimentul Zilei

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea