Stiinta & Tehnologie

Sony Ericsson PlayNow - 5 milioane melodii noi

Sony Ericsson a dezvaluit astazi urmatorul pas în evolutia celebrului sau serviciu de descarcare direct pe telefon, PlayNow . În cadrul conferintei MIDEM de la Cannes, Sony Ericsson a anuntat colaborarea cu 10 importante case de discuri, adaugând 5 milioane de melodii catalogului sau deja extrem de cuprinzator. De asemenea, Sony Ericsson a facut cunoscut publicului design-ul si adresa pentru serviciul PlayNow si a lansat, totodata, PlayNow Uncut (fost M-Buzz), un spatiu de promovare pentru artistii în devenire.

Parteneriate cu case de discuri


Astazi, Sony Ericsson anunta parteneriatul cu 10 dintre cele mai mari case de discuri, internationale si regionale, printre care: Sony BMG, Warner Music Group, EMI, The Orchard, IODA, The PocketGroup, Hungama, X5 Music, Bonnier Amigo si VidZone, adaugând peste 5 milioane de noi melodii serviciului PlayNow . În prezent, Sony Ericsson negociaza si alte parteneriate cu o serie de case de discuri regionale în persepectiva extinderii numarului melodiilor disponibile si oferirea unui abundent continut local, apreciat de catre consumatori. Cele mai multe melodii pot fi descarcate fara drept de autor .

Sony Ericsson a introdus PlayNow în februarie 2004 ca fiind cea mai usoara modalitate de a testa si achizitiona tonuri de apel polifonice direct în telefonul mobil. Serviciul s-a dovedit a fi un succes iar acum este disponibil în 32 de tari, cu descarcari gratuite si de calitate, prin intermediul caractersiticilor PlayNow si Fun & Downloads, descarcari al caror numar depaseste 200 de milioane pe an. De la lansare, serviciul s-a extins, reflectând functionalitatea telefoanelor Sony Ericsson prin includerea tonurilor de apel master (MP3), jocurilor, melodiilor integrale, temelor si imaginilor de fundal. În noiembrie 2007 Sony Ericsson a facut publica intentia de a dezvolta serviciul PlayNow, oferind acces la o gama mai variata de continut si combinând puterea catalogului PlayNow cu aplicatia unica TrackID, care identifica melodiile si permite descarcarea acestora direct în telefon sau calculator.


Luând cuvântul la evenimentul Sony Ericsson de la MIDEM, Cannes, Anders Runevad, Vice Presedintele Executiv al Sony Ericsson a prezentat dezvoltarea serviciului PlayNow si a subliniat importanta parteneriatelor din industrie pentru continutul digital si experientele multimedia de neegalat:

“Suntem încântati sa anuntam colaborarile cu case de discuri atât de importante. Acest lucru ne va ajuta sa materializam viziunea noastra în ceea ce priveste serviciul PlayNow, de a colabora cu partenerii nostri. Ne angajam sa conlucram cu industria pentru a ne asigura o platforma de oferta bazata pe continut si experienta, facilitând dezvoltarea unui ecosistem care sa creeze contextul unei experiente unice pentru consumator dar si un model de afaceri în cadrul caruia fiecare prospera.”

Cu jocurile pe telefon în continuare în atentie, Sony Ericsson a adaugat, de asemenea, 250 de noi jocuri prin intermediul unor parteneriate deja existente cu liderii pietei de profil: EA Games, Gameloft, THQ, Glu, digital chocolate si I-Play. Utilizatorii Sony Ericsson descarca mai multe jocuri pe telefoanele lor decât utilizatorii oricarei alte marci de telefoane mobile*. Aceste parteneriate reprezinta înca un pas înainte în cimentarea pozitiei de lider pe piata jocurilor pe telefoanele mobile.


PlayNow Uncut


PlayNow Uncut (în trecut cunoscut ca M-BUZZ) este un spatiu promotional destinat artistilor în devenire prin intermediul produsului, continutului si canalelor de marketing ale Sony Ericsson. PlayNow Uncut prezinta melodii nelansate, clipuri, lucrari, interviuri si alte informatii despre artisti, accesibile pe telefoanele mobile sau pagina de web www.playnow-uncut.com.

Rebranding -ul si alinierea cu PlayNow deschide noi oportunitati pentru artisti si permite site-ului sa vizeze consumatori din întreaga lume, incluzând, pentru prima data, Statele Unite ale Americii. Cu o acoperire internationala, filosofia acestui serviciu a fost, întotdeauna, de a prezenta cele mai bune noi talente din întreaga lume, indiferent de stilul lor sau limba nativa. Exceptând posibilitatile prezente de integrare, cea mai ascultata si recomandata melodie va fi valabila pentru vânzare în sectiunea de muzica a serviciului PlayNow. Pentru artisti, acest lucru va însemna o posibilitate de profit, adaugata celei de care beneficiaza, din punct de vedere promotional, prin simpla prezenta pe site.


Un serviciu. Experiente nelimitate


“Serviciul PlayNow este un mediu deschis care ofera câte ceva pentru toata lumea. Noi vedem PlayNow Uncut ca o versiune mai nonconformista, în timp ce sectiunea de muzica a PlayNow este, mai degraba, familiara, oferind consumatorilor ceva ce deja stiu si cu care sunt obisnuiti. Experienta consumatorilor este prioritatea noastra absoluta si vom continua sa dezvoltam teritoriul PlayNow ca pe un serviciu care face apel la toate segmentele de consumatori si stiluri de viata,” a declarat Martin Blomkvist, Seful Departamentului de Achizitii Multimedia si Management al Sony Ericsson.

Serviciul PlayNow va ajunge direct la consumator prin intemediul www.playnow-arena.com



PlayNow va fi lansat în Suedia, Norvegia si Finlanda în mai 2008, urmând si alte piete europene la sfârsitul celui de-al doilea trimestru al 2008 si o viitoare extindere în Europa, cele doua Americi si Asia în timpul trimestrelor 3 si 4. Sony Ericsson prevede ca serviciul PlayNow va fi activ în 30 de piete, pana la sfârsitul lui 2008.


TrackID

Cresterea în popularitate a aplicatiei TrackID a cucerit întreaga planeta, înregistrând în prezent mai mult de 200.000 de accesari pe zi, echivalentul a mai mult de doua pe secunda, o cifra care s-a dublat în ultimele trei luni. TrackID va reprezenta o parte integrata a serviciului PlayNow, oferind o cale rapida de a asculta o melodie pentru prima data – spre exemplu, într-o cafenea sau la radio – si apoi transferul acesteia în telefonul mobil sau calculator. Chiar serviciul PlayNow va afisa Hartile TrackID, create de consumatori în timp real, folosind TrackID peste tot în lume. Astfel, consumatorul va putea vedea ce melodii cauta ceilalti utilizatori si pe care vor sa le asculte cel mai mult, atât global cât si pe pietele regionale.


Sony Ericsson la MIDEM 2008


Sony Ericsson îsi va prezenta serviciul PlayNow precum si ultimele aparitii în materie de telefoane si accesorii la standul R31.01, în cadrul MIDEM 2008, Cannes, Franta.





Pentru a fi la curent cu cele mai recente lansari si informatii din domeniul telefoniei mobile aboneaza-te la Newsletterul Mobile.acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea