Stiinta & Tehnologie

O insailare de proportii epice

Chevrolet nu e o masina rea si nici macar una care sa te enerveze ca nu izbuteste sa iasa din banal. Suparatoare este doar senzatia ca te-ai plictisit deja de ea. Chiar dinainte sa o pornesti Are profilul masiv al Seriei 5 de la BMW. Etaleaza o pereche de parca subtilizate de la un Citroen C4 . Butonul gras de volum al instalatiei audio trebuie ca a stat candva intr-o Honda Accord. Desenul gurilor de ventilatie se aseamana pana la identificare cu acela impus acum multi ani de Skoda Octavia . Amuzant? Ce spui insa de ceasul desuet, ratacit pe bord, ca la un arhaic Daewoo Cielo?! Desigur, Chevrolet Epica e mai degraba Daewoo decat Skoda sau Citroen si in niciun caz BMW. Chiar daca are un motor pe benzina cu sase cilindri dispusi in linie, exact configuratia pe care constructorul bavarez a facut-o celebra. Asemanarea se opreste insa brusc aici. Daca BMW isi plaseaza propulsoarele longitudinal, Chevrolet a ales sa le inghesuie transversal. Diferentele de performanta existente intre cele doua marci nici nu mai trebuie evocate. Un confort surprinzator Unitatea de 2.0 litri si 143 de cai-putere cu care era echipata Epica condusa in test, desi rafinata, s-a intrebuintat serios sa urneasca cele aproape 1.500 de kilograme ale masinii. Motorul s-a simtit cel mai in largul sau dincolo de 4.000 de ture, unde, ca si cand n-ar fi fost de-ajuns ca se intampla asa, ajungea foarte greu. (continuarea in Evenimentul Zilei )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea