Stiinta & Tehnologie

Noul Fiat Bravo atacă piaţa europeană

Noul Fiat Bravo , ce va avea prezentarea oficială pe 29 ianuarie 2007 la Roma, are obiectivul de a deveni un punct de referinţă în cel mai important segment auto al pieţei europene. Fiat Bravo poartă amprenta proiectanţilor de la Centrul de Stil Italian Fiat, fiind produs la uzina din Piedimonte S. Germano. Comercializarea sa va începe la doar cateva săptămani de la lansare. Noua maşină va avea cinci uşi, 434 cm în lungime, 179 cm în lăţime şi 149 cm în înălţime. Capacitatea portbagajului, de 400 de litri, o situează în topul segmentului. Pe langă detaliile de siguranţă şi confort, noul Bravo va dispune şi de o serie de motorizări extrem de performante, începand cu un 1.4 litri şi 90 cai putere (CP) şi continuand cu propulsoarele turbodiesel 1.9 litri Multijet de 120 şi 150 de CP. Cu acest prilej va debuta, de asemenea, şi noua gamă de motorizări pe benzină denumită T-jet, gamă ce include pentru început două propulsoare turbo de 1.4 litri şi 120 şi 150 CP. Odată cu prezentarea lui Fiat Bravo se va lansa oficial şi noul logo Fiat, o siglă care marchează începerea unei noi etape în istoria de succes a mărcii Fiat. Luca de Meo, responsabilul Fiat pentru această schimbare, spune că „este un semn tangibil al relansării mărcii Fiat în întreaga Europă, al noilor provocări şi al planurilor noastre de viitor şi va fi adoptat gradual de toate celelalte modele Fiat”.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea