Fiat se afla in plina expansiune, si asta se vede: lanseaza produse noi pe banda, volumele vandute cresc ametitor, calitatea masinilor devine pe zi ce trece mai buna, facand uitate zilele amare in care durata de viata a unui Fiat putea fi comparata cu a unui bun de uz casnic. Insa in tot vartejul noutatilor, Bravo reprezinta un reper: revenirea in lumea buna a industriei auto, schimbarea siglei marcii si un timp-record scurs de la concept la productia de serie .
Odata cu aparitia lui Bravo, am putea spune ca vechea generatie Fiat, una cu des-tul de multe probleme, a disparut. Asta macar teoretic, deoarece Panda inca traieste bine-mersi (ar putea fi considerat singurul produs reusit din aceasta generatie, avand in vedere ca tocmai s-a produs exemplarul cu numarul 1.000.000), iar Punto Classic si-a gasit un minunat loc de pensie in estul Europei . Dar schimbarea s-a produs, ciclul s-a incheiat, iar Bravo desavarseste aceasta operatie cu succes.
Cititi continuarea in
text