Ford se prezinta la Frankfurt cu mare noutate, crossoverul Kuga, insa si cu cel mai amplu facelift al modelului de succes Ford Focus . Aceasta a primit modificari de ordin stilistic atat la exterior cat si la interior. Noul Focus se prezinta pe piata intinerit intr-o masura foarte mare, Ford implementand deja elemente de design lansate cu ocazia modelului de clasa medie Mondeo.
Clientii Focus primesc pentru aceeasi suma de bani ca si pana acum o noua parte frontala cu noi blocuri optice si un spoiler mai dinamic.
Daca vechiul Focus reprezenta o evolutie normala a precedentei generatii, acest facelift vine sa schimbe radical imaginea lui Ford in clasa compacta. Acest tip de operatie estetica este foarte rar utilizata de constructori deoarece aceasta intervine la a doua jumatate din viata unui model si nu trebuie sa ofere o imagine total schimbata a masinii pentru a face loc viitoarei generatii. Designerii Ford au ingnorat aceasta practica si au modificat serios acesta compacta. Singura parte care a ramas in mare aceeasi este cea posterioara, unde stopurile veticale raman amplasate in partea superioara a hayonului.
La interior noul Focus preia multe din elemntele stilistice si fuctionale ale modelului mai mare Mondeo, cea mai noua componenta fiind consola centrala.
O noutate ca detaliu tehnic este implementarea noii transmisii semiautomate realizate de Getrag. Aceast se numeste PowerShift si utilizeaza un ambreiaj dublu.
Motorizarile au primit la randul lor imbunatatiri substantiale pentru o reducerea a noxelor si a performantelor rutiere.
Pentru mai multe informatii despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la
Newsletterul Masini.acasa.ro