Stiinta & Tehnologie

Drive test Renault Clio Symbol III

Lansat de curand si in Romania, noul renault clio symbol vine cu cateva modernizari menite sa-i prelungeasca viata cu cel putin doi - trei ani. Cu toate imbunatatirile, deloc neglijabile fata de varianta precedenta, pretul a crescut nesemnificativ, fiind vorba de 30-40 de euro in plus. Pentru a simti efectul "schimbarii", am testat, in imprejurimile Budapestei, noul Renault Clio Symbol cu doua variante de motorizare, benzina - 1,4l 16V 100 CP, si diesel - 1,5 dCi de 80 CP. Primul lucru care iti sare in ochi de cum te asezi in scaun este noua plansa de bord preluata de la Clio II. De la acelasi model au fost preluate si fetele de usa. Sistemul de climatizare automat, care costa 103 euro fara taxe, este acum disponibil pe Clio Symbol si poate echipa versiunile Expression sI Dynamique. Varianta echipata cu motorul pe benzina - 1,4l 16V 100 CP, are un demaraj bun si se "infige" rezonabil in treapta I si a II-a. Fara sa omori prea tare motorul, masina ajunge la 80 km/h in viteza a doua, fapt care te poate ajuta intr-o situatie limita. Din treapta a treia, noul Clio Symbol se aseaza cuminte la drum, cutia de viteze fiind proiectata pentru un consum redus, si nu pentru o conduita agresiva. Dieselul de 1.5 l si 80 CP este insa mult mai placut de condus, chiar daca puterea este mai mica decat la varianta pe benzina. Cuplul mult mai mare isi face simtita prezenta la turatii joase, masina avand un comportament vivace pana in treapta a treia. Noul Symbol sta bine pe viraje atata timp cat comenzile nu sunt bruscate. Destinat clientilor conservatori, care prefera o masina de marca, noul Clio Symbol isi merita banii, raportul pret-calitate fiind unul dintre cele mai bune in clasa sa.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea