Stiinta & Tehnologie

De ce "trage" volanul

In momentul aparitiei unui asemenea fenomen suntem inclinati sa ne concentram doar asupra unghiurilor directiei. In realitate ar fi bine sa incepem prin verificarea lor. Diferentele de uzura, presiune, dimensiuni sau profil pot influenta rulajul rectiliniu. Nu subestimati diferentele de masa ale rotilor ( pneu · janta · capac roata · greutati de echilibrare), in special cele montate pe puntea fata. Tineti cont si de usoara inclinare transversala inspre dreapta a caii de rulare.Unele componente ale sistemului de franare pot produce devieri ale traiectoriei ideale. Blocarea pistonasului unui etrier sau cilindru receptor , lipsa jocului intre tambur si garniturile de frana , griparea unuia dintre cablurile secundare ale franei de stationare, unele defectiuni ale partii hidraulice a sistemului ABS pot genera diferente de turatie intre roti, desi pedala sau levierul de frana nu sunt actionate. Cititi continuarea in Evenimentul Zilei
loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Schimba paradigma in cautarea unui job

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.