Stiinta & Tehnologie

De ce "trage" volanul

In momentul aparitiei unui asemenea fenomen suntem inclinati sa ne concentram doar asupra unghiurilor directiei. In realitate ar fi bine sa incepem prin verificarea lor. Diferentele de uzura, presiune, dimensiuni sau profil pot influenta rulajul rectiliniu. Nu subestimati diferentele de masa ale rotilor ( pneu · janta · capac roata · greutati de echilibrare), in special cele montate pe puntea fata. Tineti cont si de usoara inclinare transversala inspre dreapta a caii de rulare.Unele componente ale sistemului de franare pot produce devieri ale traiectoriei ideale. Blocarea pistonasului unui etrier sau cilindru receptor , lipsa jocului intre tambur si garniturile de frana , griparea unuia dintre cablurile secundare ale franei de stationare, unele defectiuni ale partii hidraulice a sistemului ABS pot genera diferente de turatie intre roti, desi pedala sau levierul de frana nu sunt actionate. Cititi continuarea in Evenimentul Zilei

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea