Stiinta & Tehnologie

#masini #dacia #renault

Dacia are mai mult succes in tarile dezvoltate decat in cele emergente

Brandul low-cost al francezilor de la Renault , Dacia, nu are parte de rezultatele pozititve estimate pe pietele emergente. Totusi, constructorului auto roman ii merge bine in statele dezvoltate, unde clientii intentioneza sa faca , informeaza Wall Street Journal.

Asadar, in ciuda promisiunilor mari de a cuceri pietele emergente cu o si cu echipari modeste, Renault intampina acum dificultati in convingerea clientilor din statele in curs de dezvoltarea, precum India. Pe partea cealalta, modelele oferite de marca low-cost Dacia par sa aiba succes in Europa de Vest , acestea fiind cumparate de consumatorii din pietele bogate, in incercarea de a face .

Efectul de nu se opreste aici, orientarea clientelei catre autoturismele ieftine aducand prejudicii modelelor mai scumpe comercializate de Renault in regiunile dezvoltate.


Citeste mai multe detalii pe Auto.ro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea