Stiinta & Tehnologie

#web design # site web #web design bucuresti #constructie site

Cum sa planificati urmatorul dumneavoastra site de vanzari online pentru dispozitive mobile

Atunci cand doriti sa dezvoltati un nou site optimizat pentru dispozitivele mobile, cele mai importante intrebari pe care trebuie sa vi le puneti sunt:

1. Pentru cine construim acest site mobil?
2. Cum vom masura succesul de conversie?
3. Ce factori de design afecteaza ratele de telefonie mobila de conversie de e-commerce?
4. Cum arata pagina unui produs ideal?

Pentru cine construim site-ul?

Clientul mobil este o persoana despre care constructorii de site-uri web invata in mod constant, dupa cum adoptarea dispozitivelor mobil devine tot mai raspandita in viata de zi cu zi. Pentru a planifica dezvoltarea unui magazin de e-commerce mobil, trebuie sa ne punem in locul clientului de telefonie mobila pentru a intelege intentiile si nevoile acestuia.

Dispozitivele mobile ne-au invadat treptat viata in ultimii ani. Le folosim in diverse situatii:

  • in timp ce ne uitam la TV;
  • in timp ce facem cumparaturi;
  • in pat sau in baie;
  • in timp ce manancam;
  • atunci cand ne plictisim sau de asteptam la o statie de tren, sau ca pasageri in masina.

In fiecare din situatiile mai sus, mintea persoanei va fi intr-o alta ipostaza, nu neaparat setata in "modul de cumparare". De asemenea, tindem sa folosim telefoanele mobile mai mult dimineasa, iar tabletele mai mult seara, deci conteaza intr-o oarecare masura si ora de accesare.

Cum masuram succesul

Trebuie sa ne stabilim obiective de tip SMART (definite de catre Paul J. Meyer), pentru a urmari si masura succesul nostru. Aceste obiective vor ajuta, de asemenea, sa ne concentram asupra proiectului. Deci, ce sunt obiectivele SMART?

  • Specifice – scopul ar trebui sa fie clar si ar trebui sa defineasca ceea ce incercam sa realizam.
  • Masurabile – Cum vom masura acest lucru? Prin ce metoda? Am putea merge mai departe prin a ne gandi cine va fi responsabil pentru raportare.
  • Accesibile – Cum vor fi atinse aceste obiective? Ce trebuie facut pentru acest lucru? Avem bugetul, priceperea si timpulul necesar?
  • Relevante – sunt aceste obiective in conformitate cu viziunea noastra de ansamblu? Suntem persoanele potrivite pentru a face acest lucru?
  • Timpul de lucru – Cat de repede poate fi realizat acest site? Cand vom incepe si cand vom termina?

Factori de design

Spatiul este important pe telefonul mobil. Nu avem luxul de a oferi mega meniuri pentru utilizatori, pentru a naviga in categorii mai multe niveluri. Prin urmare, avem nevoie sa acordam prioritate caracteristicilor cheie ale continutui, si in acelasi timp sa oferim o caseta de cautare care este usor de accesat. Adoptarea navigarii off-canvas devine din ce in ce mai raspandita. Locatia casetei de cautare, a meniului simplificat si a cosului de cumparaturi trebuie sa ramana consecventa de-a lungul intregului parcurs virtual al clientului.

Pagina ideala de produs

O pagina ideala ar trebui sa tina cont de urmatorii factori:

  • titlul clar, cu tipografie receptiva in paleta de culori corporative;
  • pretul in culoare contrastanta si tipografie receptiv care iese in evidenta si este usor de citit, mai presus de toate celelalte informatii de stabilire a preturilor;
  • un apel foarte clar de actiune care iese in evidenta mai presus de toate celelalte link-uri pe pagina (cu forma simpla incapsulare);
  • o mare fotografie a produsului, o scurta descriere pentru a da o privire de ansamblu a caracteristicilor produsului, mai multe informatii detaliate despre produs pentru clientii care doresc sa cerceteze piata, indicatia de disponibilitate, etc.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea