Stiinta & Tehnologie

Cu masina-n cinematograf

Daca mi se mai intampla sa scriu din cand in cand despre diversele campanii de marketing ale dealerilor auto din Romania, de curand mi-a fost dat sa incerc chiar pe pielea mea o asemenea campanie. De data aceasta, in calitate de client, si nu de jurnalist. Si, cu riscul de a parea subiectiv, recunosc ca nu mi-a displacut deloc.. Saptamana trecuta, dealerul de la care am cumparat masina m-a chemat cu Yarisul la un cinematograf in aer liber. Pentru cineva care vazuse macar un film american in care adolescentii mergeau la un drive-in, tentatia de a experimenta senzatia oferita de un cinematograf in care sa intri cu masina s-a dovedit extrem de mare. Asa ca joi seara mi-am asezat micutul automobil in rand cu alte aproape o suta de ipostazieri ale conceptului „bigsmall”. Aliniate cu parbrizele catre ecranul gigant pe care urma sa ruleze un film mobilizator si optimist: „ The Pursuit of Happyness ”, micile masini au ocupat o buna parte din parcarea din centrul Pietei Constitutiei din Bucuresti. Cum era un eveniment organizat exclusiv pentru posesorii noului model de Toyota Yaris , eventualii curiosi care n-au fost suficienti de inspirati si isi cumparasera un cu totul alt model de masina au putut trage cu ochiul la film, doar de departe, de pe margine. Spectatorii, cupluri de indragostiti, grupuri vesele de tineri sau familii serioase, care au urmarit din Yaris incercarile prin care a trecut personajul intruchipat de Will Smith, au putut asculta, de asemenea, sunetul filmului chiar pe radioul masinii, pe o frecventa speciala. Filmul si bauturile sau popcornul gratuite, purtate de fete pe suporturi agatate de gat si servite la portiera masinii, nu au fost singurele surprize de care au avut parte participantii la eveniment. Fiecare posesor de Yaris a primit, de asemenea, cate un mic cadou cu obiecte utile in masina, branduite, fireste, cu numele organizatorului. Pe o piata in care de obicei dealerii depun cele mai mari eforturi ca sa te convinga sa le cumperi masina, ignorand de cele mai multe ori ce se intampla cu cumparatorul dupa ce a facut achizitia, evenimentul organizat pentru posesorii de Yaris pare sa sparga tiparele, dovedind grija si pentru fidelizarea celor care deja au ales marca. Desi, foarte probabil, este un eveniment inspirat din ce se intampla pe afara, Yarismatograful reuseste, de asemenea, un obiectiv de obicei greu de atins: creeaza comunitate. I-a facut pe cei prezenti sa se simta speciali si le-a dat senzatia ca n-au fost importanti pentru dealer doar inainte de a cumpara masina. Cel putin asta am simtit eu, dar entuziasmul mi-a fost repede temperat cand mi-am amintit ca, exact in aceeasi zi, service-ul Toyota imi programase reparatia destul de urgenta, pe care o aveam de facut, abia dupa jumatatea lunii septembrie… Daca vrei sa afli mai multe despre ultimele modele de masini de pe piata aboneaza-te la newsletterul Masini.acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea