Stiinta & Tehnologie

Cheltuielile de intretinere, spaima soferilor

Dincolo de pretul combustibilului si al taxelor de tot felul. Una dintre marile griji ale unui proaspat detinator de masina cand se apropie de pragul primilor 10.000-15.000 de kilometri este revizia obligatorie. Desi nu ar trebui sa devina un factor de stres insemnat, din varii motive, impartite intre proprietar si furnizorul de servicii, drumul la service prilejuieste, nu de putine ori, situatii neplacute pentru clienti. Nemultumirile pot porni de la simpla programare, care pare a nu se putea face niciodata intr-un interval rezonabil. Apoi se ajunge la chestiunile cu adevarat serioase. Calitatea interventiei, costurile acesteia sau conditiile rigide impuse clientilor. Informeaza-te din timp Este bine ca toate detaliile legate de cheltuieli sa fie aflate inaintea achizitionarii masinii. Dupa cum le spune si numele, reviziile obligatorii trebuie efectuate in perioada de garantie. Intre altele, pentru pastrarea acesteia. "Nu sunt deloc multumit de felul in care am fost tratat", declara iritat Pavel Berechet, posesorul unei masini provenind din spatiul ex-comunist. Supararea clientului depaseste insa capitolul bune maniere : "Multi importatori ofera gratuitati in perioada garantiei sau promotii pentru piese de schimb . Aici nu s-a auzit de asa ceva, trebuie sa platesti totul", se lamenteaza el. Trebuie stiut ca fiecare producator, importator sau dealer este liber sa decida daca si cand este cazul sa initieze acest gen de campanii. Cititi continuarea in Evenimentul Zilei

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea