Stiinta & Tehnologie

#prezentare campanie # dezvoltare site web # site web

Cele mai importante puncte pe care trebuie sa le urmati in dezvoltarea unui site web de prezentare companie

Avand in vedere ca traim in secolul vitezei, daca nu sunteti online inca, inseamna ca nu traiti, iar ca antreprenor cu siguranta va doriti ca un numar mare de persoane sa va gaseasca in cel mai scurt timp in online. Pentru a aduce un serviciu sau un produs nou in fata clientului, aveti nevoie de un site de prezentare cat mai bine facut. De la dorinta de a realiza un astfel de site si pana a-l lansa este insa mult de lucru, de aceea trebuie sa va pregatiti de un proces de durata. Cu toate acestea insa, daca acest proces este unul foarte bine facut si apelati la o serie de servicii de dezvoltare site-uri web de cea mai buna calitate, nu veti avea dificultati in a va bucura de un website excelent.

Este foarte important asadar sa va creati un website intr-un mod corect, acesta dand dovada de o functionalitate, dar si de un design ideal. In acelasi timp, un site cat mai bine realizat va iesi in evidenta si printr-o optimizare SEO cat mai buna, astfel incat un numar din ce in ce mai mare de persoane sa ajunga pe un astfel de site.

Studierea domeniului de activitate si cercetarea amanuntita a businessului

Primul pas in realizarea site-ului este studierea domeniului de activitate si cercetarea amanuntita a businessului. Pentru a pune la punct anumite lucruri se recomanda o comunicare cat mai buna intre membrii echipei, astfel incat proiectul sa mearga in directia dorita. Se va defini proiectul, dar si obiectivele acestuia. Un alt lucru care se va defini va fi publicul tinta si se va analiza si competitia.

Acest punct preliminar este extrem de important pentru ca de el depinde directia catre care se va orienta proiectul in mediul online si anume site-ul de prezentare al companiei. In aceasta faza a proiectului se pune la punct cat mai bine proiectul, dar si modalitatile prin care acest proiect va ajunge sa fie finalizat. In acest fel, se stabilesc obiectivele proiectului, dar si identitatea principalilor clienti.

Tot in aceasta prima faza se stabileste si care este publicul tinta al firmei, iar in functie de publicul acesta se vor lua cele mai bune decizii. Se va analiza competitia, identificandu-se in acelasi timp punctele slabe ale acesteia. Tinand cont de aceste aspecte, se va stabili o directie clara a proiectului, astfel incat acesta sa ajunga mai usor in fata unui numar cat mai mare de persoane.

Dezvoltarea graficii si a design-ului noului website

Imediat ce se pun la punct primele lucruri, se merge mai departe catre realizarea unei grafici web cat mai bine facute. Designerul web va sti cum sa procedeze, avand toate aceste lucruri importante in vedere. Un designer se va ocupa de proiect si va incepe sa schiteze manual cateva idei si concepte pentru site-ul web de prezentare. Se vor realiza in acest fel cateva concepte initiale pentru site, iar echipa va avea ultimul cuvant de spus in alegerea conceptului care reprezinta cel mai bine brand-ul.

Imediat ce este ales conceptul cel mai potrivit si anume conceptul care reprezinta cel mai bine firma, echipa va continua cu crearea unei schite si apoi transpunerea in digital a template-ului ales. In acest fel incepe sa se realizeze o harta a site-ului si anume se definesc in acest fel toate paginile, dar si legaturile site-ului.

Dupa ce s-au finalizat si aceste procese, iar site-ul incepe sa arate asa cum se doreste, se continua cu elementele care dau viata site-ului. Se va alege asadar un template design. Designerul este cel care stabileste stilul, dar si font-urile, culorile si animatiile. El va tine cont si de interactiunile intre elementele site-ului, astfel incat acesta sa iasa pe placul persoanei interesate de acesta. Un designer bun mai stabileste si detaliile profunde ale website-ului precum incarcarea selectiva a continutului, dar si microinteractiunile site-ului care sunt la fel de importante pentru acesta.

Transpunerea in programare a designului si dezvoltarea web a site-ului

Aceasta este o alta parte foarte importanta in realizarea unui site de prezentare pentru o companie. Web development-ul presupune mai multe lucruri care reusesc sa dea viata site-ului si anume partea de programare, implementare, dezvoltare de continut, precum si partea de adaugare de continut. Aceasta parte se desfasoara dupa ce design-ul a fost aprobat. In acest moment site-ul reuseste sa devina functional, dar si pregatit pentru a fi afisat in browserele persoanelor interesate de produsele sau serviciile pe care le puneti la dispozitia lor.

Site-ul mai este pregatit si pentru a fi accesibil si usor de folosit de pe orice device. El va putea fi accesat asadar atat de pe un desktop, cat si de pe un telefon mobil. Web developerul este cel care realizeaza aceasta parte, acesta scriind sute de linii de cod. Pentru a realiza site-ul el se foloseste de CSS, HTML, PHP, JavaScript sau MySQL.

Scopul este ca in final sa se obtina un site functional care sa aiba totul pus la punct, astfel incat vizitatorii sa il aprecieze si sa se bucure atunci cand apeleaza la serviciile sau produsele pe care le puneti la dispozitia lor. Neavand un continut pe masura, un site functional nu isi va atinge obiectivul, de aceea site-ul trebuie sa se bucure si de acest continut. Utilizatorul trebuie sa aiba parte de un continut lizibil, dar si intuitiv atunci cand intra pe site, de aceea continutul trebuie sa fie pe placul sau.

Incarcarea site-ului pe internet si publicarea acestuia

Incarcarea si publicarea site-ului este o alta parte importanta a acestuia, ea presupunand incarcarea site-ului pe serverul web, actualizarlea domeniului web, dar si promovarea, precum si mentenanta acestuia. In momentul in care site-ul web este finalizat, nu mai ramane decat sa fie publicat pe internet pentru a putea fi accesat de un numar mai mare de utilizatori. Va fi necesar in acest punct un serviciu de hosting cat mai bun care sa faca fata cerintelor pe care le are site-ul. De asemenea, in acest punct trebuie achizitionat un domeniu web, acesta fiind si el unul cat mai bine ales. Un astfel de domeniu reuseste sa faciliteze accesul, iar clientii ajung mult mia repede la site-ul vostru.

Imediat ce toate aceste lucruri au fost bine puse la punct, va puteti bucura de un site care se va ridica la inaltimea asteptarilor voastre, acest site iesind in evidenta prin design-ul si functionalitatea sa. De asemenea, el reuseste sa fie apreciat de catre utilizatori si datorita continutului, un numar din ce in ce mai mare de persoane fiind incantate atunci cand apeleaza la serviciile unui site cat mai bine facut.

Este bine asadar sa tineti cont de toate aceste lucruri pentru ca ele va vor asigura succesul site-ului si veti vedea ca veti avea parte de un numar mai mare de clienti. De asemenea, nu uitati si de aspectul promovarii. Imediat ce un site de prezentare a fost creat, urmeaza si partea de promovare al acestuia, astfel incat un numar mare de persoane sa ajunga sa va descopere serviciile sau produsele pe care le oferiti.

Advertorial

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.