Stiinta & Tehnologie

#pozitie Google #advertoriale #marketing digital

Calitatea informatiilor induce clientului dilema unei posibile achizitii

Tehnologia comunicarii in mediul online a permis o personalizare mai sofisticata a informatiilor. Pentru a reusi in afaceri online, specialistii in domeniul comunicarii informatiei spun ca este importanta cresterea pozitiei site-ului pe Google. Prin companiile de marketing digital se poate creste pozitia unui site in Google prin link-uri naturale si continut bogat in informatii de calitate.

Advertorialele sunt articole platite, prin care se face publicitate si se imbunatateste procesul de link building ce ajuta in promovarea unui site. Articolele contin informatii foarte bine personalizate despre un produs sau serviciu. In acest mod se poate creste numarul de clienti.

Despre calitatea informatiei transmisa prin advertoriale

Se merge pe varianta sigura a influentarii, care da rezultate de fiecare data. Se creeaza un continut atractiv pentru publicul tinta, care sa fie si bogat in informatii relevante, incercand mentinerea unui grad scazut de personalizare a informatiei.

Prin aceasta metoda folosita frecvent in lumea afacerilor online, se transmit informatii sigure, de calitate, care sa nu ia o forma fizica. Metoda este simpla si ofera rezultate foarte bune. Calitatea informatiei conteaza deoarece ea reprezinta un mod prin care:

 

  • Se promoveaza site-ul, produsele, serviciile
  • Se pot segmenta pietele
  • Se pot pune alte modele de afaceri intr-un “con de umbra”.

 

Cand vine vorba despre a transmite niste informatii conteaza foarte mult felul in care se scriu textele pe site-uri. Dupa cum se observa pe Internet, majoritatea site-urilor online au cea mai mare problema in scrierea sau crearea acestor materiale.

Cel mai important lucru este sa se tina cont de respectul pentru cititori. Textele trebuie sa fie complexe, atragatoare, sa capteze atentia utilizatorilor care le citesc pe Internet. In acest mod se stabileste o legatura la nivel emotional cu cititorii prin intermediul unor articole care sunt usor de parcurs, suficient de convingatoare si complete in informatii.

Prin folosirea unor texte adecvate, cuprinzatoare si utilizarea unor cuvinte-cheie bune, care apar frecvent in motoarele de cautare, se creste pozitia articolelor pe Google si astfel ele vor atrage mai multe vizualizari. In acest mod se va transmite informatia din texte si se va influenta intr-o oarecare masura decizia clientilor online.

Aspecte importante despre scrierea textelor:

 

  • Textele se realizeaza in functie de un anumit obiectiv, in functie de ceea ce trebuie transmis publicului caruia se adreseaza. De asemenea prin text se promoveaza produsul si se atrag potentialii clienti. in diferite paragrafe se poate scoate in evidenta calitatile acelui produs si se pot combate anumite obiectii ale unor clienti.
  • Textele trebuie sa contina cuvinte care trezesc interes, paragrafe bogate in continut relevant, dar care sa nu depaseasca limita de 5 randuri. Titlurile trebuie sa fie atractive pentru cititori, paragrafele mici cu scop publicitar si care sa furnizeze informatii interesante.
  • La revizuirea textelor cu informatii se elimina frazele “de umplutura” care nu sunt convingatoare, care contin informatii neatractive, cuvinte nepotrivite, elemente care nu capteaza atentia.
  • Articolele trebuie sa fie clare, sa transmita mesajul dorit utilizatorilor cititori inca de la prima vedere prin anumite cuvinte evidentiate (se pot folosi marcatori). Acestia, atunci cand arunca o privire rapida asupra articolului vor observa imediat posibilele cuvinte-cheie si elemente de interes.
  • Se folosesc titluri, subtitluri, paragrafe ce contin doar o singura idee, fraze scurte, cuvinte-magnet care atrag atentia. De asemenea se pot scrie unele cuvinte cu majuscule sau se pot folosi alte instrumente grafice prin care sa se evidentieze o idee importanta.

Prin comandarea si planificarea campaniilor de advertoriale pe site-uri de calitate intr-un mod in care sa se obtina rezultate exceptionale atat in SEO, cat si in Brand-Awareness, se pot obtine numeroase beneficii. Articolele reprezinta o combinatie intre publicitate si jurnalism. Textele sunt usor de vizualizat si mai convingatoare decat un articol oarecare. Limbajul este accesibil, actual, nu foarte elaborat, pentru a putea fi usor inteles de cititori. Nu se folosesc formule intortocheate sau abstracte, se scriu astfel incat sa convinga cititorii. Pentru a fi intelesi se foloseste mai mult exprimarea directa.

Printr-o campanie de advertoriale prin PROMOdesk.ro poti creste pozitia site-ului tau in Google prin link-uri naturale, titluri atractive si continut de calitate ce transmite mesajul dorit. Advertorialele realizate de specialisti sunt poate cele mai eficiente unelte ale profesionistilor din domeniul marketingului online. Prin intermediul acestui tip de promovare discreta cititorii vor fi captivati prin intermediul unor informatii utile si argumente perfect rationale.

Cunoscatorii stiu faptul ca utilizatorii selecteaza informatiile pe care le gasesc pe Internet si citesc doar ceea ce le atrage atentia si ii intereseaza. Studiile cercetatorilor demonstreaza ca la oameni creierul este centrat asupra siesi, de aceea oamenii cauta ce ii intereseaza si nu acorda atentie aspectelor care nu le aduc beneficii personale. inarmati cu astfel de cunostinte, dar si cu diverse tool-uri care le permit sa descopere ce cauta utilizatorii din diversele segmente tinta pe internet, specialistii pot ajunge intr-un mod extrem de eficient la publicul tinta.

 Una peste alta, stiinta comunicarii si raspandirii informatiei online este la mare cautare la noi in tara in ultimii ani. Chiar daca profesionalismul lasa de dorit in unele cazuri, din fericire exista si agentii de publicitate serioase si extrem de profesioniste cu care se poate colabora in mod eficient in zona de marketing online.

                                                                                                        

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila:  Condu-ti tu cariera, nu lasa cariera sa te conduca!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Campanie pentru cariera ei: Urmeaza-ti visul!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.