Social

#coronavirus #pandemie #siguranta

Vrem sa fii in siguranta #nu doar acasa

Incepand cu data de 26 iunie, ParkLake Shopping Center a lansat in colaborare cu Glovo Romania o campanie care vine in sprijinul tuturor celor care doresc sa aiba acces la preparatele culinare preferate din restaurantele favorite. Astfel, persoanele care vor comanda online de la restaurantele din centrul comercial in perioada 26 iunie – 10 iulie 2020 vor beneficia de o reducere de 20% direct in aplicatia Glovo, zilnic, in intervalul orar 15:00-17:00.

 

In siguranta #nudoaracasa este obiectivul principal al tuturor actiunilor intreprinse de catre ParkLake Shopping Center. Acest concept se materializeaza in realitate prin multitudinea de programe pregatite de catre ParkLake Shopping Center pentru a se adapta la contextul actual – in continuare foarte multe persoane lucreaza de acasa, sunt preocupate de siguranta familiei, a caminului si de aceea toate initiativele din urmatoarea perioada vor fi directionate spre a asigura adaptarea cat mai usoara la constrangerile actuale.

Campania realizata impreuna cu Glovo Romania este parte din programele dezvoltate de catre centrul comercial in aceasta perioada pentru a fi mai aproape de comunitatea din care cu totii facem parte.

Cartofisserie, Crepes Du Monde, McDonald's, Mesopotamia, Oro Toro By Osho, Pep & Pepper, Pizza Bonita, Pizza Hut, Chopstix, Rigatoni Pasta Bar, Soup Up, Taco Bell, Taksim, Uncle John, au raspuns initiativei ParkLake Shopping Center si s-au alaturat campaniei in asa fel incat sa ofere prin Glovo Romania preparatele favorite tuturor celor interesati. Comenzile se plaseaza on-line si vor fi livrate in siguranta direct acasa.

Pentru cei care aleg sa ne viziteze si sa consume in regim take away, ParkLake Shopping Center a luat toate masurile necesare pentru ca acestia sa se bucure in siguranta de preparatele culinare alese si de reluarea vizitelor in centrul comercial. Au fost implementate o serie de masuri care, impreuna cu celelalte programe si initiative, sunt menite sa ofere cadrul necesar pentru ca vizitatorii, comunitatea sa se bucure in siguranta de vizita lor.

Parte din programele mentionate este si solutia “Shopping Centre Traffic Control”. Un serviciu dezvoltat de catre ParkLake pentru a informa vizitatorii potentiali despre traficul din cadrul centrului comercial. Solutia este foarte simpla si usor de utilizat. Exista o conexiune in timp real intre sistemul de masurare a traficului si website-ul ParkLake Shopping Center care ofera informatii privind numarul existent al vizitatorilor incadrate in trei categorii – verde – trafic scazut/ galben – trafic moderat/ rosu – va rugam reveniti mai tarziu. Accesand aceasta solutie vizitatorii pot alege informat momentul la care doresc sa isi planifice vizita in centrul comercial.

Printre principalele masuri implementate se mai numara si:

  • Instalarea sistemelor de masurare a temperaturii la toate intrarile in centrul comercial.
  • Instalarea sistemelor de dezinfectare automata cu raze UV a balustradelor montate pe scarile rulante.
  • Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant in toate zonele comune principale, precum intrari in mall, toalete, zona de restaurante, coridoarele centrului comercial si incaperi destinate Mamei si Copilului.
  • Implementarea unui nou sistem de semnalistica menit sa informeze vizitatorii cu privire la masurile de protectie si conduita recomandate a fi respectate in interiorul centrului comercial.
  • Stabilirea noului flux de circulatie destinat vizitatorilor pentru o mobilitate sigura in interiorul centrului comercial si pentru mentinerea distantei recomandate de autoritati
  • Anuntarea frecventa a masurilor de protectie prin sistemul de sunet intern al centrului comercial, pentru a asigura intelegerea si implementarea informatiilor de catre toti vizitatorii.
  • Suplimentarea echipamentelor de curatare si intretinere pentru a asigura curatarea, dezinfectarea si ventilatia corecta a tuturor zonelor.
  • Suplimentarea protocoalelor de curatare a sistemelor de ventilatie si a echipamentelor de climatizare din centrul comercial.
  • Echiparea tuturor furnizorilor centrului comercial cu materialele necesare protectiei individuale, precum manusi si masca.
  • Pregatirea constanta a personalului de securitate si informatii al centrului comercial pentru a garanta bunastarea tuturor vizitatorilor si pentru a oferi indrumari celor care au nevoie de acestea.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea