Social

Videanu rascoleste Capitala de la un capat la altul

Municipalitatea pune la cale blocarea traficului in Capitala. Autoritatile si-au propus sa ii scoata din pepeni pe bucuresteni in urmatorii doi ani si sa scormoneasca in strazi si bulevarde dupa retelele de gaze, apa si canalizare pe care sa le inlocuiasca.
Pe langa traficul de cosmar pe care il vor indura, locuitorii Capitalei vor trebui sa suporte si cheltuielile, pentru ca de unde altundeva daca nu din buzunarul lor se vor plati aceste lucrari. 359 de strazi vor fi reabilitate complet. Toate pasajele intra in reparatii. La fel si cele 363 de intersectii semaforizate. 80 de bulevarde vor fi asfaltate. Blocaj in centru, intre Piata Universitatii si Piata Operei. Calvar pe 5 km din soseaua Colentina, 2,5 km din Calea Mosilor, 1 km din Bd. Iancu de Hunedoara intre Piata Victoriei si Calea Dorobanti , pe soseaua stefan cel Mare intre Calea Dorobanti si Piata Obor, pe distanta de 2,2 km, dar si pe str. Tunari, intre sos. stefan cel Mare si Alecu Russo, Bd. 1 Decembrie, strazile Viitorului, Maica Domnului si soseaua Oltenitei. Autoritatile mai vor sa faca racordul Splaiul Unirii - autostrada bucuresti-constanta (19,3 km), penetratiile Splaiul Independentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti -Pitesti (6,4 km) si Prelungirea Ghencea - Domnesti (6,5 km). soseaua Pipera va fi supralargita pe 1,6 km. Acelasi regim il va avea si str. Gh Ionescu Sisesti - Ion Ionescu de la Brad pe 4,6 km, Bd. Constantin Brancoveanu pe 1,2 km. Nici pasajele nu scapa: Eroilor, Bucur Obor sau Muncii. Municipalitatea mai planuieste sa faca si strapungeri: Bd. Nicoae Grigorescu-Splai Dudescu, Buzesti-Berzei-Uranus, 1,8 km lungime totala intre Piata Victoriei si Sf. Constantin, Splai Unirii - Bd. Marasesti - Hanul lui Manuc. Adriean Videanu vrea sa faca in acest an investitii de 1,6 miliarde euro, comparandu-si realizarile cu cele ale fostilor primari, estimate la 131 milioane euro, in ? 15 ani.

Gheorghe Aron, directorul Regiei Autonome de Transport Bucuresti : "Zona Elisabeta - Kogalniceanu va fi traversata numai de autobuze, eventualele devieri urmand a fi stabilite dupa efectuarea unui studiu de circulatie. Troleibuzele nu vor mai circula in zona mentionata. Exista posibilitati tehnice pentru ca troleibuzele care vin dinspre partea de vest a orasului sa intoarca la Piata Eroilor, iar cele care vin dinspre est, la Piata Rosetti".

Capete de afis sunt bulevardele Regina Elisabeta si Mihail Kogalniceanu. Adica bulevardele care duc la Primarie. Municipalitatea a cheltuit in ultimii zece ani aproape 15 miliarde lei, adica aproape 450.000 euro, cu lucrarile pe aceste doua bulevarde. Alte opt milioane de euro vor fi bagate in asfaltul din centru, in acest an. "Atunci nu s-au realizat decat in stratul de uzura, adica ultimul strat asfaltic. Acum se vor schimba retelele, racordurile catre locuintele din zona, refugiile de calatori, mobilier stradal si spatii verzi", ne-a declarat Elena Ghineraru, directorul Administratiei Strazilor.



Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului