Social

Trei turisti, tepuiti de tour-operatorul Kara Travel

Tour-operatorul Kara travel loveste din nou: la doua saptamani dupa ce participantii la un circuit de 13 zile prin Marea Britanie au reclamat deficiente organizatorice grave, care au transformat excursia intr-un prilej de enervare, un alt client sustine, cu dovezi, ca a fost pagubit in mod direct, prin nerespectarea contractului si furnizarea unor servicii de calitate inferioara celor platite. Povestea este cat se poate de simpla: trei persoane au cumparat, de la Kara Travel , prin intermediul C&D Partner, un sejur de o saptamana in Corfu , la un hotel de trei stele, in regim all inclusive, platind consistenta suma de 1709 euro. Pe cererea de rezervare transmisa de la C&D Partner la Kara Travel, in data de 15 august, se specifica limpede ca “turistii doresc o camera cu trei paturi normale (nu pliante). Daca nu se confirma aceasta cerere, turistii doresc o alternativa de hotel in care pot avea trei paturi normale.” In plus, incadrarea era “camera tripla” (trpl), nu dubla. In mod normal, oamenii ar fi trebuit sa ridice voucherul la aeroport de la reprezentantul Kara Travel. Pentru a preintampina orice problema, unul din cei trei clienti s-a deplasat, cu o zi inainte de plecare, la sediul Kara, unde a constatat ca, in pofida cererii de rezervare extrem de clar intocmita de C&D Travel si a contractului-cadru care prevedea “camera tripla 3 persoane adulte”, voucherul era completat pentru camera dubla! Reprezentanta agentiei a completat niste hartii si a asigurat clientul, pe un ton foarte suficient, ca “nu va fi nici o problema, totul s-a rezolvat”. Stupoare insa, la capatul unei calatorii cu peripetii, oamenii s-au pomenit condusi intr-o camera dubla, unde mai fusese inghesuit un pat pliant de mici dimensiuni. Au dat s-o sune pe reprezentanta partenerului din Corfu al Kara Travel, dar Raluca Prodan, care ar fi trebuit sa stea la receptie pana se incheia cazarea turistilor, nu s-a obosit sa raspunda la telefon. Hotelierul a dat din umeri, aratand faxul prin care i se cerea o camera dubla cu un pat pentru copil, asa ca in prima noapte nu s-a mai putut rezolva nimic. A doua zi, dupa un scandal imens, grecul le-a mai adus in camera un al treilea pat normal, trebuind sa evacueze o noptiera si o masuta pentru a-i face loc. Reprezentanta partenerului local al Kara Travel si-a facut aparitia abia pe 27 august, pentru a le mai vinde turistilor niscaiva excursii optionale, si a ignorat pur si simplu plangerile celor trei, care trebuiau sa sara peste paturi pentru a se putea misca in camera. Patania cu camera nu a fost nici pe departe singurul motiv de nemultumire al turistilor: desi achitasera un sejur all inclusive, au fost hraniti mizerabil, economia facuta de hotel mergand pana la reprepararea felului de mancare principal de la pranz cu alt sos, pentru cina. Cand au discutat problema cu managerul de hotel, acesta le-a replicat ca este un “all inclusive in proportie de 40%” si ca la 31 de euro pe zi nu pot avea pretentii mai mari. Clientii au ramas cu gurile cascate: platisera 600 de euro pentru fiecare adult, bani in care intrau cazarea in regim all inclusive, cursa charter si transferul aeroport-hotel-aeroport. Un calcul simplu arata ca agentia Kara Travel vanduse o zi de cazare in regim all inclusive cu cel putin 55 de euro, rata profitului fiind de 77%, fara a pune la socoteala teapa cu camera dubla vanduta drept tripla! De aceasta data, directorul Kara Travel, Doru Negulescu, a fost de negasit. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Turism Acasa.ro ca sa afli care sunt cele mai frumoase destinatii de vacanta.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea