Social

Targul de Turism al Romaniei, ratacit prin hatisurile TIBCO

Pentru a doua editie consecutiv, Targul de Turism al Romaniei a fost mazilit din pavilionul central al Romexpo si urmeaza sa se desfasoare intre 29 martie si 1 aprilie in halele 13,14,15,16 si 17 ale complexului expozitional. Daca in toamna situatia a fost de-a dreptul ridicola, deoarece pavilionul central a fost pierdut in dauna unei expozitii a firmei Metro pentru simplul motiv ca patronii din turism n-au vrut sa bage ceva mai adanc mana in buzunar, de data aceasta lucrurile sunt mai complicate: targul de turism se suprapune cu traditionalul Targ International de Bunuri de Larg Consum ( TIBCO ). Dat fiind enormul interes suscitat in fiecare an de TIBCO in randul bucurestenilor, este foarte posibil ca si Targul de Turism sa beneficieze de un numar mai mare de vizitatori decat la precedentele editii. Cum insa principala componenta a targului este cea de business to business, cresterea numarului de vizitatori este mult mai putin importanta decat in cazul unei manifestari cum este TIBCO, in vreme ce pierderea statutului de eveniment expozitional de prima marime afecteaza imaginea industriei turistice romanesti, si asa destul de zdruncinata de rezultatele obtinute in ultimii ani. De altfel, surse din cadrul Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), institutie sub patronajul careia se desfasura targul in anii trecuti, ne-au declarat ca la sfarsitul lui februarie au avut loc discutii destul de dure cu reprezentantii Romexpo in legatura cu transformarea Targului de Turism intr-un eveniment secundar, aflat la remorca altor manifestari. Una din posibilitatile luate in calcul de ANT este chiar renuntarea la organizarea manifestarii in complexul expozitional Romexpo, incepand cu editia de toamna a targului. Deocamdata insa, toata lumea asteapta sa vada care vor fi rezultatele de anul acesta. La targ participa peste 300 de firme din 20 de tari, iar organizatorii se asteapta ca recordul precedentei editii, de 30.000 de vizitatori, sa fie doborat cu usurinta, in contextul suprapunerii cu TIBCO. De altfel, dupa discutiile incinse de la ANT si dupa ce mai multi tour-operatori importanti si-au exprimat nemultumirea in legatura cu tarifele destul de mari percepute pentru metrul patrat de stand, Romexpo si-a dat destul de multa osteneala pentru a contribui la succesul manifestarii: au fost trimise peste 30.000 de invitatii specialistilor din turism, din care aproximativ 10.000 prin intermediul asociatiilor patronale.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea