Social

#publicitate #reclame #romani #spot publicitar

Studiu: Romanii s-au saturat de reclamele TV

Din ce in ce mai putini romani sunt toleranti la avalansa de reclame care apar la TV, scrie adevarul.ro.

Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare gfk Romania , 95% dintre romani sunt deranjati de spoturile publicitare de la TV.

Gradul de "suportabilitate" era mai mare in 2012, cand 12% din romani sustineau ca mai multa publicitate nu i-ar deranja.

Conform aceluiasi studiu, 77% dintre respondenţi sunt de parere ca reclamele ofera cateodata detalii practice sau folositoare legate de un nou produs. Totodata, ei sunt de acord cu faptul ca publicitatea ii ajuta sa faca mai usor comparatie intre produse si ca poate duce la o competitie mai mare intre producatori, incurajand imbunatatirea produselor.

Studiul realizat de GfK Romania scoate in evidenta faptul ca aparitia vedetelor in reclame are un impact mic asupra consumatorilor din oraselor mici si din mediul rural . In schimb, creste numarul bucurestenilor care isi concentreaza atentia acestor reclame cu vedete.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea