Social

Start în era post-Schumacher

Pentru prima dată după 15 ani, cu excepţia sezonului 1999, Marele Circ porneşte la drum fără cel mai titrat pilot din Formula 1, retras la finele sezonului trecut. Favoriţi în acest an sunt Alonso, Massa şi Raikonnen. Circuitul de la Melbourne (Australia) găzduieşte duminică prima etapă a sezonului 2007 din Formula 1. În absenţa germanului Michael Schumacher , retras anul trecut, trei piloţi pleacă din postura de favoriţi. Chiar dacă cei de la Ferrari l-au adus pe finlandezul Kimi Raikonnen pentru a suplini lipsa germanului, testele efectuate în ultima perioadă l-au scos în prim-plan pe al doilea pilot al monopostului, brazilianul Felipe Massa , care în viziunea specialiştilor se află în postura de principal favorit la titlul mondial . Colegul său Kimi Raikkonen se află aproape în aceeaşi postură cu Massa, în timp ce campionul en-titre, spaniolul Fernando Alonso , este văzut ca al treilea favorit. În ceea ce priveşte echipele, Ferrari se află în pole-position pentru cucerirea titlului la constructori, Mc Laren, fără victorie în ultimii opt ani, şi cei de la Renault fiind teamurile ce se anunţă principalele contracandidate în lupta pentru supremaţie. Raikkonen, record de salariu Banii continuă să curgă în Marele Circ, echipele de top băgand adanc mana în buzunar pentru a-şi plăti piloţii care speră să le aducă clasarea în top. Speriaţi de retragerea lui Schumacher, cei de la Ferrari au sărit cu un salariu fabulos , de nu mai puţin de 51 de milioane de dolari anual pentru finlandezul Kimi Raikkonen, ceea ce reprezintă un venit record pentru Formula 1. Momit cu un salariu de 22 de milioane de dolari pe sezon, Fernando Alonso a decis să plece de la Renault la Mc Laren, unde doreşte să-şi continue dominaţia la piloţi. Schumi, omul din umbră În ciuda faptului că s-a retras, germanul Michael Schumacher continuă să fie unul dintre cei mai importanţi oameni de la scuderia Ferrari. Multiplul campion mondial nu a părăsit definitiv echipa italiană şi a rămas unul dintre cei mai importanţi oameni din spatele cortinei. După ce strategul Ross Brown a decis să-şi ia un an de pauză, la fel ca responsabilul cu motoarele, Paolo Martinelli, Schumi a devenit omul care coordonează din umbră o mare parte din activitatea de la monopostul italian. Se pare că mana germanului s-a văzut chiar şi la îmbunătăţirea calităţilor tehnice ale maşinii, aspect recunoscut de curand şi de campionul en-tire, Fernando Alonso. FIA a schimbat regulile După retragerea celor de la Michelin, la sfarşitul sezonului trecut, Bridgestone a rămas unicul furnizor de pneuri. Astfel, japonezii de la Bridgestone au cerut ca piloţii să fie obligaţi să folosească două tipuri de de uscat în timpul fiecărei curse, lucru aprobat de FIA în ceasul al doisprezecelea. Vor exista patru feluri de pneuri pe uscat: supermoi, moi, medii şi tari. Pentru prima etapă, la Melbourne, piloţii vor avea la dispoziţie specificaţiile moi şi medii, ei fiind obligaţi să utilizeze ambele compoziţii de pneuri, în condiţiile unei clime uscate. De asemenea, s-au făcut modificări şi în ceea ce priveşte antrenamentele libere de vineri, durata celor două şedinţe fiind extinse de la 60 la 90 de minute.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea