Social

Sky TV nu mai este actionar al clubului Manchester United

Postul de televiziune British Sky Broadcasting Group a anuntat ca a vandut actiunile pe care le detinea la clubul englez manchester united (9,9 la suta), in schimbul sumei de 62 milioane de lire sterline /104 milioane dolari/.

In anul 1999, BSkyB oferise un miliard de dolari pentru a deveni actionar unic al clubului Manchester United, dar initiativa a fost blocata de guvernul britanic, precizeaza Associated Press.

Saptamana trecuta, Malcom Glazer, proprietarul clubului de fotbal american Tampa Bay Buccaneers, castigatorul ultimei editii a Super Bowl , a anuntat ca si-a sporit cota de actiuni pe care o detine la Manchester United, de la 3,17 la 5,92 la suta, intarind astfel speculatiile privind o posibila preluare a "diavolilor rosii".

Manchester United, care s-a despartit in aceasta vara de vedeta sa, David Beckham, plecat la formatia spaniola Real Madrid, a inregistrat in sezonul trecut un profit brut de 64,84 milioane dolari, adauga sursa citata.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Criteriile de alegere a unui laptop

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare