Social

Sindromul „Cetateanul Ionescu“: 60 milioane de lei – apa pe doua luni!

Cazul este deja clasic: regia a montat apometrul la 50 de metri de casa unei bucurestence. Practic, clienta a fost improprietarita silit cu o conducta sparta, veche de jumatate de secol.

In urma cu doua saptamani, ziarul Gandul a prezentat povestea cetateanului Ionescu, acuzat de Apa Nova ca are pierderi pe retea, dupa ce regia i-a montat contorul de apa la 80 de metri distanta de sa. Dupa publicarea acestui material, am primit la redactie mai multe scrisori, in care cititorii ne-au povestit experientele neplacute pe care le-au avut cu Apa Nova.

Una dintre ele este a doamnei Irina Iordachescu. „Am citit in Gandul articolul «Cetateanul Ionescu, acuzat de Apa Nova ca are pierderi pe retea!», si mi-am citit propria poveste. Locuiesc in Bucuresti, Intrarea Camil Petrescu nr 3, sector 1.

Apometrul Apa Nova este situat la patul strazii mele (o alee care se deschide din Calea Dorobanti ), la distanta de aproximativ 40-50 de metri de casa mea. Intreg traseul tevii care ma alimenteaza cu apa potabila este pe sub strada mea, pe domeniul public. Conducta are mai mult de 50 de ani vechime si este intr-o stare avansata de degradare. Din 2004 au avut loc mai multe avarii – si pe toate Apa Nova m-a instiintat ca trebuie sa le repar eu, deoarece cei 50 de metri de teava de sub strada care este domeniu public ar fi instalatia mea interioara”, ne-a scris doamna Iordachescu.

Ultima factura: 40 de milioane


Facturile au fost pe masura pierderilor: „Din 2004, platesc in mod curent, doua-trei milioane de lei vechi pe luna, sunt si luni in care am platit sapte milioane. In luna ianuarie mi-a venit insa o factura de 60 de milioane de lei, pentru doua luni. M-am imprumutat la o prietena ca sa o platesc, fiindca eu, din pensia mea de 7 milioane, nu am de unde. De platit am platit fiindca nu pot sa stau fara apa. Atunci m-am gandit ca a fost o exceptie, necazul este ca acum mi-a venit iarasi o alta factura, de 40 de milioane. Pe asta nu mai am de unde sa o platesc”, s-a plans femeia.

Desi a facut numeroase reclamatii in re se arata nemultumita ca trebuie sa plateasca pierderile de pe retea, Apa Nova i-a raspuns ca facturarea se face „in baza inregistrarii apometrului, prin citiri periodice”. In alta scrisoare, societatea i-a raspuns ca mutarea bransamentului se poate face, dar pe proprie cheltuiala , desi conform contractului de concesiune Apa Nova avea obligatia sa contorizeze toti clientii fostei RGAB, pe proprie cheltuiala, pana in septembrie 2003, iar contorul trebuie montat la distanta de cel mult 5 metri fata de limita de proprietate.

Irina Iordachescu ne-a declarat ca va da in judecata Apa Nova, pentru a-si recupera cei 60 de milioane pe care i-a platit la inceputul anului.


Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea