Social

Recrutarea de personal iese in strada, pe panouri

Competitia pentru forta de munca impinge companiile la mijloace de angajare neconventionale. Un anunt de angajare pus in vitrina sau dat la ziar nu mai e suficient pentru ca firmele sa-si gaseasca angajatii de care au nevoie. Joburile se bat acum, cu detergentii si berea, pe panourile stradale si la tv, pentru atentia trecatorilor si a spectatorilor. Lantul de magazine real,- Hypermarket Romania a dat startul unei campanii masive de recrutare, in urma careia se urmareste angajarea a 2.500 de persoane pentru urmatoarele hipermarketuri care vor fi deschise in Bucuresti Timisoara, Cluj si Galati. Amploarea campaniei de recrutare si dificultatea de a gasi forta de munca necesara i-au determinat pe angajatori sa iasa din tiparele obisnuite ale recrutarii. Campania este mediatizata in: radio, presa, panotaj stradal si pe Internet. "Campaniile de recrutare desfasurate pe outdoor sunt noi pentru aceasta medie. Cu incepere din acest an, marile companii, in special hipermarketurile, au inceput sa foloseasca aceasta medie pentru a promova o campanie de recrutare in orasele in care urmeaza sa isi deschida magazine", remarca Liviu Voicu, Senior Sales Manager al companiei de News Outdoor. O campanie de publicitate stradala are avantaj ca poate atinge foarte bine publicul dintr-o anumita zona geografica. Daca vrei sa nu ai probleme cu intarzierea la serviciu a angajatilor, iti plasezi campania intr-o zona apropiata sau accesibila viitorului angajat. Deocamdata, publicitatea stradala nu reprezinta o piata in sine pentru companiile de outdoor. Deficit de bucatari, cofetari si patiseri "Aceste campanii nu sunt foarte frecvente si tin in special de ritmul in care se extind sau cresc companiile care doresc recrutarea de personal. Pana in momentul de fata am avut un numar de cinci astfel de campanii pentru clienti cum ar fi Carrefour, Real sau Oracle", mai spune Liviu Voicu, Senior Sales Manager al companiei de publicitate stradala News Outdoor. Unele dintre cele mai dificil de acoperit posturi sunt cele de specialisti in domeniile brutariei, cofetariei, patiseriei, carmangeriei, pe piata muncii existand o oferta redusa. "Acesta nu este un aspect deloc de neglijat pentru o companie de retail care concentreaza in jur de 40 de angajati specializati in zona de brutarie, cofetarie , patiserie care trebuie sa gestioneze o linie de productie completa la nivelul unui magazin", ne spune Ramona Toma, Recruitment, Training and Development Manager la real,- Hypermarket Romania. Pentru a suplini lipsa de pregatire au fost formate echipe de anagajati , specialisti in domeniile produselor proaspete si ultraproaspete care sa constituie sursa de suport si training pentru personal. Telefon gratuit pentru inscrierea la interviu Pozitiile vizate in campanie sunt cele manageriale (sefi si adjuncti ai sefilor de raion), pozitii specializate (resurse umane, contabilitate, protectia muncii , IT, asigurarea calitatii, logistica) si pozitii de executie (lucratori comerciali, casieri, macelari, transatori, bucatari, cofetari, patiseri). Candidatii din Bucuresti, Cluj si Timisoara au la dispozitie un numar de telefon gratuit ce functioneaza in toate retelele de telefonie pentru inscrierea la interviu. Rezultatul nu a intarziat sa apara. Programarile la interviu s-au facut rapid. Am sunat si noi intr-o zi de miercuri, dar ne-a fost recomandat sa revenim vineri. Programarile se fac doar pentru o saptamana in avans, iar toate locurile erau deja ocupate. Campanie tv pentru recrutare si brand In mod obisnuit, pe piata muncii, notoriatatea de care se bucura compania in randul publicului larg este magnet pentru atragerea candidatilor. Pe piata fondurilor se intampla si invers. Companii nou-infiintate au avut nevoie de mii de colaboratori. Recrutarea a fost promovata chiar si prin publicitate tv. Fondul si-a difuzat spoturile pe 18 canale tv locale si nationale, iar bugetul total pentru recrutare a atins 500.000 de euro. Brandul angajatorului " Prima pensie " a ajutat si la cresterea notorietatii Fondului Prima Pensie. Potrivit legii, fondurile nu au avut voie sa isi promveze serviciile pana pe 17 septembrie. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro
loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Revolutia fiscala - ce venituri vom avea din ianuarie 2018

Experti Financiar

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Ce este si ce implicatii are Split TVA?

Experti Financiar

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Ce se intampla cu salariatii part-time de luna aceasta. Tot ce trebuie sa stii

Experti Financiar

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Campanie pentru cariera ei: Urmeaza-ti visul!

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.