Social

# mers la scoala # rafila # alexandru rafila #scoala

Rafila: “Trebuie sa ii determinam pe elevi sa mearga la scoala”

Profesorul Alexandru Rafila sustine elevii trebuie determinati sa mearga la scoala, nu se renunte la ea. De aceea, propune ca scolile sa u aplice masuri unice si sa le adapteze de la caz la caz.

In acest fel elevii nu vor percepe scoala ca pe o povara, si ca pe un stres suplimentar, in contextul pandemiei de coronavirus.

"Crestem, va exista o crestere, ramane sa vedem cat de importanta va fi si ce impact va avea deschiderea scolilor. Daca protejam batranii, nu vom avea probleme.

Copiii cand pleaca de la scoala interactioneaza unii cu altii, asta nu putem sa tinem sub control si as pleda si pentru o regandire a masurilor in anumite scoli. Trebuie sa adaptam masurile cu situatia din fiecare scoala, incat copiii sa nu sufere, sa se simta confortabil, sa nu mearga la scoala si sa simta o frustrare, un stres pentru ca, altfel, scoala va deveni pentru ei o povara, nu o zona de atractie. Noi trebuie sa-i determinam sa mearga la scoala, nu sa refuze scoala.

De exemplu, scenariul galben aplicat unei scoli in care sunt 15 elevi in clasa si scoala in care am 36 de elevi. Scenariul hibrid are rost in scoala cu 36, dar e inutil in cazul unei scoli in care sunt 15 elevi. Aplicarea de masuri unice unor situatii diferite nu stiu daca e cea mai potrivita solutie.

Trebuie sa fim mai creativi, mai permisivi, mai flexibili, sa nu aplicam modele unice.

Depinde si de conducerea scolii si de comunitatea unde sunt copiii si lipsa asta de imaginatie in aplicarea masurilor va face ca unii dintre parinti sau copii sa respinga aceste masuri. Scopul nostru e sa-i atragem sa respecte masurile, nu sa ii ostilizam!", a explicat Alexandru Rafila, potrivit digi24.ro.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea