Social

Publicitatea la junk food, interzisă în Marea Britanie

Comitetul de Practică Publicitară, organismul care reglementează industria de publicitate în Marea Britanie, vrea să impună interdicţii pentru publicitate la junk food , pentru categoria de varstă sub 16 ani. Oficiul britanic este în discuţii cu reprezentanţi ai industriei de publicitate pentru a interzice reclamele la junk food (mancare considerată nesănătoasă) în publicaţii, outdoor , on-line, dar şi în cinematografe. Această măsură susţine propunerea formulată anul trecut de Ofcom, autoritate care reglementează telecomunicaţiile în Anglia, care cerea producătorilor de alimente bogate în zahăr, sare sau grăsimi să nu difuzeze publicitate în timpul programelor pentru copii în mediul audiovizual . Ministerul Sănătăţii din Marea Britanie susţine că publicitatea care nu se desfăşoară în mediul audiovizual ar trebui să se supună aceloraşi reguli.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea