Social

Pregateste-te de schi cu exercitii speciale

Exercitiile care iti lucreaza picioarele si cele care iti cresc rezistenta fizica sunt ideale pentru a te pregati de ski sau patinaj . Florin Suciu, specialist in fitness, te invata patru exercitii care iti antreneaza muschii si articulatiile picioarelor. Ideal ar fi sa incepi antrenamentul cu aproape o luna inainte de a merge la schi sau patinaj, spune antrenorul. Poti face exercitiile de doua-trei ori pe saptamana si chiar inainte de a-ti pune claparii sau patinele in picioare. Inainte de aceste exercitii, fa maximum 10 minute de stretching (fandari in fata, prinderea piciorului cu mana, etc.) si apoi cateva minute de exercitii de mobilitate, pornind de la rotiri de cap si continuand cu rotiri de umar si de bazin. (continuarea in Evenimentul Zilei) Aboneaza-te la Newsletter-ul de Sanatate Acasa.ro ca sa afli cum iti mentii sanatatea si frumusetea.
loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Revolutia fiscala - ce venituri vom avea din ianuarie 2018

Experti Financiar

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Ce este si ce implicatii are Split TVA?

Experti Financiar

Expertul Acasa.ro, Coca Maria Miorica, economist: Ce se intampla cu salariatii part-time de luna aceasta. Tot ce trebuie sa stii

Experti Financiar

Sfatul expertului


Citeste pe divahair.ro

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras: Cum iti gasesti un job pe timp de criza?

Expertul Acasa.ro, psihologul Cristina-Andreea Dumitras

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.