Social

#cumparaturi romani #branduri cunoscute #cumparaturi mall #romani

Prea saraci? Romanii fac cumparaturi de la mall si aleg doar branduri cunoscute

Un studiu GfK arata ca romanii, oricat de saraci sustin ca sunt, prefera, atunci cand este vorba de imbracaminte, mall-urile si produsele retelelor de fashion cunoscute si isi cumpara imbracaminte cel putin o data la doua-trei luni.

Potrivit studiului citat de Mediafax, grupele de varsta care cumpara cel mai des, uneori chiar mai des de o data pe luna, sunt persoanele intre 18 si 34 de ani, iar in top cinci magazine preferate de numara H&M, Kenvelo, Zara, C&A si Bershka.

Trei sferturi dintre cei care isi iau haine minim o data la trei luni fac achizitia la mall, in timp ce din magazinele stradale de profil doar 50% dintre respondenti cumpara atat de des.

Bucurestiul este orasul cu cele mai multe mall-uri, iar acest tip de centru comercial este locul preferat de peste 45% dintre participantii la studiul GfK pentru achizitionarea articolelor de imbracaminte si incaltaminte.

Trei din 10 romani sustin ca asteapta perioada promotiilor pentru a-si cumpara articole vestimentare. Cat priveste suma pe care au cheltuit-o pe imbracaminte sau incaltaminte in ultima luna, peste 15% dintre romanii din alte orase spun ca au cheltuit peste 200 lei, marcile cunoscute fiind prima optiune cand vine vorba de improspatarea garderobei.

Sursa foto: pixbaz.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea