Social

#campanie Praktiker #Praktiker #confort

Praktiker lanseaza campania “Avem tot confortul pentru acasa”

Praktiker Romania a lansat noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasa”, ce sustine repozitionarea brandului pe un teritoriu emotional, relevant si distinct, in segmentul “Do It Yourself”.

Campania a fost lansata printr-o serie de trei spoturi TV ce continua sa ofere noi valente ideii de atasament al romanilor pentru locuintele lor, mesaj central al campaniei umbrela “De la casa la acasa” demarate in 2014.

“Obiectivul principal al campaniei este consolidarea pozitiei brandului in noul context al pietei de bricolaj. Intarim cu aceasta ocazie promisiunea Praktiker, aceea de a oferi o foarte mare varietate de produse la preturi accesibile, prin care clientii isi pot transforma spatiul personal in acasa”, a declarat Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker Romania.

Noua campanie de imagine este semnata de agentia Springer & Jacoby Romania, in urma castigarii pitch-ului organizat la sfarsitul lunii martie 2015.

“In 2015, brandul Praktiker vorbeste in special despre grija fata de clientii sai si fata de confortul acestora. Astfel, s-a nascut mesajul “Drumul catre confortul de acasa trece mereu pe la noi”. Noile spoturi de imagine sunt clare, umoristice si demonstreaza intr-un mod inspirat eforturile pe care Praktiker le face pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor sai”, a declarat Dragos Cazan, Director de Creatie Springer & Jacoby.

Campania este integrata, dezvoltata pentru canale multiple si include comunicare TV, outdoor si internet.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea