Social

#turism #romania #brand #brandul turistic al romaniei

Pentru brandul turistic al Romaniei se bat trei consortii

Din cele 13 asocieri de companii inscrise in licitatia pentru realizarea brandului turistic al Romaniei, doar 3 au ramas in cursa. Acestea sunt singurele care au reusit sa adune 70 de puncte la evaluare, calificandu-se, astfel, in urmatoarea etapa a competitiei.

Este vorba despre consortiul S.C. TBWA Bucuresti SRL – S.C. GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA – Brandient Consult SRL – Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA, potrivit NewsIn.

" Prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat...

 ( citeste continuarea in Adevarul )

loading...
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Se poate incepe si asa…

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila: Se poate incepe si asa…

Expertul Acasa.ro, psihoterapeutul Alexandru Busila

Pune o intrebare

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.