Social

Patronii firmelor de taxi si-au ascuns flotilele de masini ca sa poata umfla tarifele

In Bucuresti, deficitul de taxiuri este de cateva sute Primaria nu reactioneaza, liderii sindicali „ii dau in gat” pe patronii-monopol Sute de taxiuri cu autorizatii valabile - care apartin marilor operatori de taximetrie din Bucuresti - stau ascunse prin curti cu garduri inalte din jurul orasului. In acest timp taximetristii protesteaza in fata Primariei Capitalei fiindca nu au unde lucra, cele 9.500 de licente fiind, deja, epuizate. Iar societatile-monopol profita de criza de taxiuri si maresc tarifele dupa bunul plac. Ziarul Gandul a surprins imagini cu cateva zeci de taxiuri ale firmei Cobalcescu „puse la pastrare” in curtea societatii. Un alt parcaj secret se afla tot la marginea orasului si e plin cu taxiuri apartinand firmei Cristaxi. Masinile au fost aduse aici noaptea, in luna aprilie, iar drumurile care duc la „garaj” au fost blocate cu pamant, pentru a fi impiedicat accesul curiosilor in zona. Ulterior, au fost mutate in alta locatie, mai departe de Bucuresti, fiindca locul a fost descoperit. Taximetristii care ne-au furnizat imagini video spun ca au depus un memoriu la Primarie, relatand ceea ce se intampla, insa nu au primt raspuns nici pana in ziua de azi. Gheorghe Udriste , directorul din Primaria Capitalei care se ocupa de acest domeniu, a declarat ca nu stia nimic despre asta, desi Primaria a fost informata in acest sens. Acesta a afirmat ca este interesat de locurile unde sunt ascunse masinile si ca va lua masurile care se impun in aceste situatii. Scuza invocata – lipsa de soferi Patronii firmelor de taxi apeleaza la astfel de practici ca sa nu-si piarda autorizatiile obtinute de la primarie. Principala scuza este ca nu gasesc soferi dispusi sa lucreze pentru ei deoarece acestia prefera sa devina independenti decat sa lucreze pe plan. Taximetristii spun ca plafonul impus este mult prea mare pentru a fi indeplinit in traficul din Bucuresti. Astfel pe strazile Capitalei sunt cu cateva mii de taxiuri mai putine decat autorizatiile emise de municipalitate. Asa ca bucurestenii suporta „miscarile” marilor operatori de taxi care „jongleaza” cu tarifele. Ultima majorare de tarif a avut loc chiar in luna august. De aproape o saptamana, aproximativ 350 de taximetristi – care au ramas fara locuri de munca de la 1 decembrie – protesteaza in fiecare zi cerand autorizatii de la municipalitate. Ghinion: licentele au fost ocupate de monopolul firmelor mari, care-si tin dosite „rezervele” de masini in boschetii din marginea Bucurestiului. Nicolae Trusca, directorul firmei Cobalcescu, spune ca masinile parcate in curtea societatii sunt „ale soferilor aflati in concediu sau cele busite. N-as fi prost sa le pun la vedere, va dati seama ca le-as baga in catacombe”. Fenomenul este cunoscut de sindicalistii din bransa – „E adevarat. Anghel ( patronul de la Cristaxi – n.n) nu are soferi. Nu te contrazic. Dupa parerea mea, Internele ar trebui sa verifice daca masinile care stau in acele locuri au emis si chitante fiscale. Anghel nu este, insa, singur. La fel fac si cei de la Meridian si Mondial. Ar trebui sa li se ridice autorizatiile”. Este declaratia lui Victor Stan – presedinte peste soferii-sindicalisti. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro
  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste aici.