Social

Ofensiva si pe segmentul turismului de afaceri

Ofensiva bulgara incepe sa-si arate coltii , din acest an, si pe segmentul turismului de afaceri, pentru care au lansat oferte de pret greu de egalat. Asfel, potrivit lui Dragos Raducanu, directorul agentiei Magest-Travel, tarifele percepute de bulgari in aceasta perioada sunt la jumatate fata de cele cerute de patronii romani, fiind cu atat mai avantajoase cu cat la noi sistemul all-inclusive nu este generalizat. Pe de alta parte, turismul de afaceri este vazut de specialistii in turism ca fiind sansa relansarii litoralului autohton, prin largirea capetelor de sezon. Atuul principal in acest sens este legat de cererea din ce in ce mai mare pentru statiunile montane, precum cele de pe Valea Prahovei, unde nu se gasesc decat cu greu locuri, astfel incat atentia se indreapta spre litoral, unde se gasesc aproape 40% din locurile de cazare ale tarii. La aceasta se adauga si apropierea fata de Capitala. La capitolul dezavantaje sunt de amintit lipsa tarifelor stabilite pentru perioade mari de timp (chiar si pentru mai mult de un an) si chiar a sistemelor de incalzire in sezonul rece. Dragos Anastasiu, presedintele ANAT, le-a cerut insistent patronilor de hoteluri de pe litoral sa fixeze tarifele din timp, pentru ca exista cerere si un potential imens din partea companiilor pe acest segment. Aboneaza-te la Newsletter-ul de Turism Acasa.ro ca sa afli care sunt cele mai frumoase destinatii de vacanta.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea