Social

Licitaţiile pentru plaje, la ediţia 2007

Administraţia Naţională Apele Romane, prin Direcţia Apelor Dobrogea Litoral (DADL), a scos, ieri, la licitaţie publică 25 de sectoare de plajă, în vederea închirierii. Majoritatea acestor perimetre care sunt oferite acum spre închiriere au fost considerate neatractive de către hotelieri anul trecut. Perimetrul oferit de DADL spre închiriere reprezintă circa 35% din suprafaţa totală de plaje de pe litoralul autohton. Dintre acestea, patru plaje sunt situate în Năvodari, două în staţiunea Mamaia, trei în zona Eforie Nord - Eforie Sud , trei în Olimp, una în Neptun, trei în Jupiter, trei în Cap Aurora , trei în Venus şi două între staţiunile Venus şi Saturn. Caietele de sarcini se pot procura de la sediul DADL din oraşul Constanţa, preţul fiind de 50,99 lei, iar ofertele pentru licitaţie se vor depune la secretariatul DADL pană în data de 20 februarie , pană la ora 16.00, inclusiv în zilele nelucrătoare. Conducerea Regiei Apele Romane a anunţat recent că va modifica strategia de atribuire a plajelor, după nenumăratele scandaluri care au vut loc anul trecut pe tema organizării licitaţiilor, mai ales a conceperii caietelor de sarcini. Hotelierii s-au plans anul trecut că aceste caiete de sarcini au fost concepute tocmai pentru ca ei să nu poată caştiga licitaţiile, fiind de amintit că porţiuni bune de nisip au fost adjudecate unor firme care nu au avut nimic de-a face cu turismul. În aceste condiţii, turiştii erau nevoiţi să închirieze şezlonguri de la operatorii plajelor, alţii decat hotelierii unde erau cazaţi, chiar dacă în pachetul de servicii cumpărat era inclus şi un loc la plajă. Conducerea ANAR a promis că vor revizui caietele de sarcini, vor proceda la micşorarea preţurilor de pornire la licitaţie şi vor micşora suprafeţele sectoarelor de plajă care mai sunt de închiriat, pentru a le face a fi mai atractive şi mai uşor de administrat. Astfel, din cele 14 suprafeţe cate mai rămăseseră neadjudecate, au fost împărţite în perimetre mai mici. Pentru unii însă, acest gest pare că este prea tarziu, operatorii turistici nemulţumiţi depunand zeci de contestaţii, plangeri şi chiar acţiuni în instanţă.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Sfatul expertului

Expert Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Cum se transporta un computer

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte, specialist IT&C

Pune o intrebare


Citeste pe divahair.ro

Top

Cauta-ti perechea